کد خبر: ۲۸۲۳۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
عضو مجلس خبرگان گفت: اگر سنگرنشینان اردوگاه یزید می خواهند بدانند در این اردوگاه هستند یا نه مشاهده کنند که آیا شبکه های بیگانه و استعماری از آنان حمایت می کنند یا نه، پس چرا برخی به خود نمی آیند و نمی خواهند بفهمند كه در این اردوگاه حضور دارند.

 به گزارش خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمد خاتمی امروز در تجمع بسیجیان شیراز با عنوان «حماسه بیداری و حضور عاشورایی» که با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان شیراز و مسئولان در استادیوم ورزشی شهدای ارتش شیراز برگزار شد، اظهار داشت: پیام این اجتماع بزرگ و ده ها اجتماع دیگر كه در کشور صورت گرفته، این است که گوش به فرمان اباعبدالله(ع) هستیم و آرمان بلند آن امام را با تمام وجود پاسخ می دهیم و نمی گذاریم پرچم «یا حسین» که در این کشور با همت شهیدان برافراشته شده است و پیامش به مصر، لیبی، تونس، یمن و بحرین رسیده است، از اهتزار بیفتد.
 
وی افزود: بسیج یعنی عاشورا و کربلا؛ اردوگاه سیدالشهدا تنها در سال 61 هجری برافراشته نشد، این اردوگاه همچنان برقرار است و بسیجیان به صراحت می گویند همان بسیجیان یاور دیروز اردوگاه امام حسین(ع) هستند.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بسیجی با افتخار زیر پرچم «یا حسین» می رود و افتخار می کند که عزادار حسین فاطمه است، گفت: بسیجی یعنی عزادار و وفادار به سیدالشهدا.
 
خاتمی با بیان اینکه امروز زمان وفاداری به نظام اسلامی و وفاداری به سیدالشهدا است، بیان كرد: امروز دو اردوگاه بیشتر در ایران اسلامی وجود ندارد که یکی اردوگاه سیدالشهدا و دیگری اردوگاه یزیدیان است.
 
وی با اشاره به اردوگاه سیدالشهدا گفت: این، اردوگاه مردمی است که وفادار به نظام اسلامی و ولایت هستند و در مناسبت های مختلف حاضر می شوند و قدرت خود را به نمایش می گذارند.
 
نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری با اشاره به اردوگاه یزید گفت: این، اردگاه کسانی جز آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی، منافقان، سلطنت طلبان و فتنه گران رو سیاه سال 88 نیست.
 
آیت الله خاتمی با بیان اینکه کسي نمی تواند بگوید بی طرفم، گفت: اگر سنگرنشینان اردوگاه یزید می خواهند بدانند در این اردوگاه هستند یا نه مشاهده کنند که آیا شبکه های بیگانه و استعماری انگلیس از آنان حمایت می کنند یا نه، پس چرا برخی به خود نمی آیند و نمی خواهند بفهمند كه در این اردوگاه حضور دارند.
 
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه؛ «اگر روزی دیدید بیگانه ها از شما تعریف کردند در خودتان شک کنید»، تصریح کرد: برخی ها به حمایت از خائنان به امام و کشور و شهدا و به بهانه حمایت از مظلوم علیه نظام ابراز نظر می کنند.
 
خطیب موقت جمعه تهران تاکید کرد: این افراد بدانند که نظام مقدس اسلامی که دستاورد خون بیش از 200 هزار شهید مي باشد، واقعیتی است که تحریف نمی شود.
 
آیت الله خاتمی گفت: اگر دشمن فکر ذره ای تجاوز به ایران اسلامی داشته باشد، موشک های ایران قلب تلاویو را با خاک یکسان می کند.
 
نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری افزود: دشمن نمی تواند علیه ایرانی که در عرصه نظامی و سیاسی مقتدر است، تحریمی شکننده به وجود آورد؛ چراكه تحلیل گران اروپا و آمریکا می گویند که اقتصاد آن ها در حال فروپاشی است.
 
آیت الله خاتمی تصریح کرد: ایران دوران شکوفایی خود را می گذراند و کسانی که ناجوانمردانه فضا را تاریک نشان می دهند، تنها دروغ و خیانت به آرمان بلند شهدا انجام می دهند.
 
وی در پایان با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان كرد: مردم ايران با شکوهتر از دوره های قبل در انتخابات آينده به صحنه می آیند؛ دشمن بداند که عددی نیست و مردم از آنها عبور کرده اند و همچون انتخابات گذشته ریاست حمهوری به گفته های دشمن سیلی می زنند.
 
امام جمعه موقت تهران افزود: انتخابات، حق مردم است و مردم در آن سرنوشت خود را رقم می زنند كه این مهم توسط مردم تحقق خواهد پذیرفت.
 
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بسیجی همان عشقی که به سیدالشهدا دارد همان را به نايبش نیز دارد و کسانی که می خواهند مردم را از ولایت فقیه دور سازند باید بدانند که به بیراهه می روند.
 
آیت الله خاتمی بیان كرد: کور دلانی که عظمت این انقلاب را نمی توانند درک کنند بدانند این مردم به امید خدا تا آخرین نفس و قطره خون حامی ولی فقیه خود هستند.
 
وی گفت: بسیجی به این نگاه می کند که دشمن از چه جریانی حمایت می کند و از همان جریان منفور می شود؛ چراکه بسیجی معیارگراست و معیارش ولایت و اجتماع مي باشد و اجتماع امروز مي خواهد دوباره با سالار شهیدان بیعت كند.
 
لازم به ذكر است، تجمع بزرگ 130 هزار نفری مردم فارس در سطح استان فارس برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها