کد خبر: ۲۸۲۲۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۰ دی ۱۳۹۳
مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد تغییر نخواهد کرد چون در زمان قانونی این اعتراض صورت نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها به بازی سروش سعیدی به دلیل سرباز بودن اعتراض کرده‌اند آیا این اعتراض قابل قبول است یا خیر، گفت:‌ طبق بند 4 ماده 86 وقتی بازیکنی حین بازی مشکلی دارد باشگاه فقط دو ساعت بعد از بازی فرصت اعتراض دارد. اگر بعد از دو ساعت باشد به اعتراض آنها رسیدگی نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: همانطور که در بازی ایران و عراق، ایران به میانگین سنی یکی از بازیکنان عراقی اعتراض کرد و به این اعتراض رسیدگی شد.

 نصیرزاده در مورد اینکه تخلف سعیدی به تازگی مشخص شده است، گفت: ما این قانون را از قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته‌ایم، همانطور که تیم المپیک ایران روی یک بازیکن عراق اعتراض کرد اما به دلیل اینکه از مهلت قانونی عبور کرده بود به این اعتراض رسیدگی نشد و در مقابل زمانی که از تیم سپاهان به دلیل حضور رحمان احمدی شکایت شد به این دلیل که شکایت در همان زمان برگزاری بازی انجام شده بود، نتیجه آن 3 بر صفر به سود حریف سپاهان اعلام شد.

مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پایان در مورد بازی پرسپولیس و فولاد گفت: با این صحبت‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد تغییر نخواهد کرد چون در زمان قانونی این اعتراض صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها