کد خبر: ۲۸۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۰ دی ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «اگر آندو بازوبند را قبول کرد که مبارکش باشد و اگر هم نپذیرفت به زور به بازویش می‌بندم. »

به گزارش  پایگاه 598، مهدی کیانی از حضور آندو تیموریان خوشنود است. این را می‌شود از لحن حرف هایش فهمید. کاپیتان متعصب و خوش اخلاق تراکتوری‌ها حتی در مورد بازوبند هم "تیم" را بیش از خودش در نظر می‌گیرد و می‌گوید آن را تقدیم آندو خواهد کرد.

 

کیانی در مورد مرخصی خارجی‌های تیم هم سخاوتمندانه حرف می‌‌زند و می‌گوید حق ادینهوست که بیشتر استراحت کند. تازه‌ترین حرف های او را بخوانید.

 

* آقا مهدی، حضور آندو را چطور می‌بینی؟

- آندو یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ماست و حضورش می‌تواند برای تراکتور بسیار مفید باشد. امیدوارم بهترین بازی‌های او را با پیراهن تراکتور ببینیم و او هم به تیم کمک کند تا به قهرمانی برسیم.

 

* او زوج تو در خط هافبک خواهد بود؟

- این را که باید سرمربی تشخیص دهد. فقط می‌گویم آندو بازیکن باهوشی است وتوانایی بازی در چند پست را دارد. به هر حال همه ما برای موفقیت تراکتور می‌جنگیم.

 

* تکلیف بازوبند چه می‌شود آقا مهدی؟

- آندو بزرگتر از ماست و همه ما وظیفه داریم به او احترام بگذاریم. تازه او دوست و همبازی قدیمی من است و هرگز این مسائل را فراموش نمی‌کنم. فوتبال تمام می‌شود و این دوستی‌هاست که می‌ماند.

 

* یکی دو رسانه مدعی شده‌اند آندو با شرط کاپیتانی به تراکتور آمده. درست است؟

- نه، اصلا این حرف‌ها نیست. او بازیکن کوچکی نیست و عقده بازوبند هم ندارد. این بحث‌ها الکی است و می‌خواهند حاشیه درست کنند. به هر حال من که بازوبند را تقدیم او می‌کنم. اگر قبول کرد که مبارکش باشد و اگر هم نپذیرفت به زور به بازویش می‌بندم (می‌خندم)

 

* شما خودت ابتدای فصل نگران کمبود بازیکنان باتجربه در تیم بودی. حالا هم نگران هستی؟

- خدا را شکر هم بازیکنان جوانمان فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند و هم تیم یکدست و هماهنگ شده. با حضور بازیکنان جدید هم تقویت شده‌ایم. هر چند هنوز هم یکی دو بازیکن دیگر می‌خواهیم.

 

* حالا اما دیگر همه از تراکتور قهرمانی می‌خواهند. قبول داری؟

- بله. دیگر نباید به کمتر از قهرمانی راضی شویم. لیاقت هواداران ما همین است دیگر. اطمینان دارم با همدلی و حمایت مسئولان باشگاه می‌توانیم نظر پرشورها را جلب کنیم.

 

* برخی می‌گویند تراکتورکهکشانی شده.

- نه بابا! ما کهکشانی نیستیم و تراکتوریم! تیم ما تیمی جوان است که با حضور چند باتجربه می‌خواهد یکدستی و همدلی‌اش را حفظ کند.

 

* گردانی چند روز پیش گفته بود باشگاه 40 میلیون مرا نمی‌دهد چطور می‌خواهد میلیاردی به آ‌ندو پول بدهد.مشکل او چیست؟

- نمی‌دانم. من هم در جایگاهی نیستم که در مورد رقم قرارداد بازیکنان دیگر حرف بزنم. این موضوع در اختیارات مسئولین باشگاه است. البته این را هم بگویم تاکنون 40 درصد قراردادهایمان را گرفته‌ایم و قرار است قبل از سفر به امارات هم این رقم به 60 درصد برسد. حبیب هم حتما نیاز مالی داشته که آن حرف را زده.

 

* ‌راستی ادینهو و خارجی‌های تیم کی برمی‌گردند؟

- شنیده‌ام در دبی به تیم ملحق می‌شوند. به هر حال ادینهو نیاز به استراحت بیشتری داشت. او فراتر از انتظارات ظاهر شد و فشار زیادی هم تحمل کرد. تازه کریسمس هم هست و اگر بیشتر کنار خانواده‌اش بماند با روحیه بهتری برمی‌گردد و بیشتر به تیم‌ کمک می‌کند. باید بیش از این هوای آقای گل لیگ را داشته باشیم.

 

* تو با نصرتی ارتباط صمیمانه‌ای داری. تلاش نکردی زمینه بازگشتش فراهم شود؟

- من یکی که خیلی دوست داشتم نصرتی برگردد. او می‌توانست به دفاع تیم کمک زیادی کند. باشگاه هم او را می‌خواست اما پیکانی‌ها رضایتش را ندادند. حیف شد.

 

* و بحث تکراری تیم‌ملی. بد نیست که از تراکتور حتی یک ملی‌پوش هم در جام ملت‌ها حضور ندارد؟

- ما که هر چه حرف زدیم فایده‌ای نداشت. تراکتور می‌توانست چند نماینده در تیم‌ملی داشته باشد. به هر حال دیگر گذشته و از این پس فقط باید برای موفقیت تیم دعا کنیم.

 

* تراکتور با تیم کنونی می‌تواند طلسم آسیایی را بکشند و از مرحله‌اش صعود کند؟

- کار نشد ندارد. اما اگر از اول گروه را دستکم بگیریم امکان ندارد. البته اگر با برنامه‌ریزی، همدلی و هوشیاری کامل در رقابت‌ها شرکت کنیم می‌توانیم. تازه در بازی‌های خانگی هم دوازده نفره خواهیم بود که این یک امتیاز ویژه برای ماست.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها