کد خبر: ۲۸۲۱۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۰ دی ۱۳۹۳
مربی سابق پرسپولیس گفت: «برادرم فعلا نه به پیشنهادات داخلی فکر می کند نه خارجی.»

به گزارش پایگاه 598 ، محمد دایی در واکنش به شایعه حضور علی دایی در تیم های لیگ امارات اظهار داشت: «این موضوع صحت ندارد. البته علی دایی مربی بزرگی است و پیشنهادات زیادی دریافت می کند اما فعلا قصد استراحت دارد و نه در خارج از کشور و نه داخل کشور قصد مربیگری ندارد. حتی در تعطیلات لیگ برتر پیشنهادات زیادی از باشگاه های لیگ برتری داشت که به هیچ کدام از آنها پاسخ مثبت نداد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که خودتان از تیمی پیشنهاد داشته اید؟،‌ افزود: «من هم از چند تیم برای مربیگری پیشنهاد داشتم اما به هیچ وجه بدون حضور علی دایی در تیمی کار نمی کنم. از قبل هم اعلام کرده ام که مرا فقط در صورتی در فوتبال می بینید که علی دایی نیز حضور داشته باشد. فعلا که او تصمیم به استراحت گرفته و من هم در کنار او هستم.»

 

مربی سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و اینکه برخی بر این باورند این باشگاه تقاص رفتار صورت گرفته با دایی را پس می دهد خاطرنشان کرد: «ما اتفاقات گذشته را فراموش کرده ایم و با این باشگاه دیگر حساب و کتابی هم نداریم. نمی خواهم درباره اتفاقات اخیر این تیم صحبت کنم و فقط به عنوان یک پرسپولیسی برایشان آرزوی موفقیت می کنم.»

 

دایی در پایان در خصوص دعوت از برادرش برای حضور در فینال جام ملت های آسیا گفت:‌ «از علی دایی برای حضور در فینال این رقابت ها در استرالیا دعوت شده است که افتخاری برای فوتبال ایران محسوب می شود. البته هنوز تکلیف حضور او مشخص نیست و تصمیم نگرفته که در استرالیا حاضر شود یا خیر. اگر چه شاید این مساله به حضور یا عدم حضور ایران نیز در فینال بستگی داشته باشد که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها