کد خبر: ۲۸۲۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
فریبرز عرب نیا که میهمان تلفنی برنامه هفت بود، گفت: بازیگر کامل روحیه خداجویی داد و اگر چیزی به اسم کمال جویی که از درون او سر می زند، در حین بازی و جلوی دوربین وجود نداشته باشد جنس بازی او تغییر می کند.
به گزارش سرویس نقد رسانه 598 به نقل از شبستان، برنامه سینمایی هفت شب گذشته با حضور حسین یاری بازیگر فیلم سینمایی سعادت آباد و سریالهای مختلف تلویزیونی به روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

 یاری با اشاره به شروع بازیگری خود بیان کرد: من در محله هفت چنار در غرب تهران زندگی می کردم و در کنار کشان فلاح و بهزادپور تئاتر دانش آموزی را آغاز کردم در سن 14 سالگی به حوزه هنری متصل شده تا اینکه پیشنهاد یک فیلم سینمایی به من شد پس از آن فیلم سینمایی که آرزوهای مرا برآورده نکرد وارد تلویزیون و سپس رادیو شدم و دوباره از طریق هنر دوبله به بازیگری روی آوردم.

 وی ادامه داد: من آرزوی امروز جوانان را نداشتم و به دنبال عکس و اسم نبودم همین که می توانستم با مخاطبان اندکی ارتباط داشته باشم و عشق به بازیگری خود را بیان کنم برایم ارزشمند بود اولین فیلمی که من در آن دیده شدم آتش در خرمن سعید حاجی میری بود.

 حسین یاری در ادامه با اشاره به بازیگر مولف عنوان داشت: من بازیگر مولف نمی شناسم و زمانی بازیگری می گوید: که امضای من پای کار است نمی فهمم برای بازیگر بی امضایی مهم است چرا که زمانی با کارگردانی مانند بهرام بیضایی کار کند که در هر پلانی حضورش را نمود می دهد نمی تواند این حرف را بزند.

 بازیگر سریال شب دهم با بیان اینکه ورود بازیگر به سینما مهم است اظهار داشت: من در بازیگری قواعد بازی را رعایت نکردم به همین دلیل مدتی به من توجه نشد و خودم نیز از این امر ناراحت بودم اما زمانی که دلیل آن را پیدا کردم هیچ نگرانی برایم وجود نداشت.

 این صحبت حسین یاری با واکنش فریدون جیرانی مواجه شد و از یاری خواست که قواعد بازی در ایران را بازگو کرده و آن را برای مردم شرح دهد که با مخالفت این بازیگر مواجه شد.

 در ادامه برنامه نظر مردم در مورد بازی حسین یاری در فیلم سینمایی سعادت آباد پخش شد که در بخشی از آن آمده بود از یاری که شب دهم و فیلمهای معتبر دیگری بازی کرده است انتظار بیشتری می رفت.

 یکی دیگر از تماشاگران بیان کرد: او نقش های متفاوتی را بازی می کند و از پس همه به خوبی برمی آید.

 عده ای معتقد بودند که این بازیگر در فیلم های دیگرش بهتر ظاهر شده نظرسنجی این هفته برنامه به بهترین بازی حسین یاری در فیلمهای سینمایی بلوغ، نغمه، معادله، میم مثل مادر، اقلیما، سعادت آباد، اختصاص داشت که میم مثل مادر با 42 درصد آراء به عنوان بهترین بازی این بازیگر در این فیلم انتخاب شد.

 بازیگر سریال قلب یخی ضمن انتقاد از عده ای بازیگران خاطرنشان کرد: بازیگر نباید خود را در تریبون رسمی بهترین بداند فساد در سینما وجود دارد اما به این دلیل که سینما زیر ذره بین است نمود بیشتری پیدا می کند.

 سینما به خودی خود غرور ایجاد کرده چرا که همواره با تبلیغات و بنرها همراه بوده است اما بازیگر باید فیتیله تعریف از خود را پایین بکشد امروز بازیگر نقش تعیین کننده ای برای فروش فیلم ندارد.

 در ادامه این برنامه فریبرز عرب نیا بازیگر فیلم سینمایی پرتغال خونی به روی خط تلفن 7 آمد و گفت: بازیگر کامل در وجودش روحیه خداجویی به کار رفته است چیزی به اسم کمال جویی که از درون او سر می زند اگر در حین بازی و جلوی دوربین وجود نداشته باشد جنس بازی او تغییر می کند. امیدوارم که یاری در ادامه کار حرفه ای خود روند رو به رشدی را پیگیری کند.

 عرب نیا در ادامه ضمن انتقاد از برنامه سینمایی هفت که هفته گذشته در حین پخش قسمتهایی از فیلم پرتغال خونی در یک زیرنویس به مجادله او و بهداد دامن زد، بیان کرد: در این زیرنویس من شاهد یک حرکت پست فرهنگی بودم. فریدون جیرانی از این بازیگر عذرخواهی کرده و این کار را ناشایست دانست.

 حسین یاری در پایان این برنامه گفت: من آرزو می کنم کانالهای اصولی برای ورود بازیگران به وجود آید امروز مجاری ورود بازیگران شفاف نبوده و تا حدی عنصرشان نقش آفرینی می کند.

 گزارشی از فروش فیلمهای روی پرده و مصاحبه با محمد خزاعی دبیر سی امین جشنواره فیلم فجر از نقش های دیگر برنامه سینمایی هفت بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها