کد خبر: ۲۸۲۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
خبرگزاری الشرق الاوسط به نقل از یک مسئول سازمان کشتیرانی مصر اعلام کرد، ناو هواپیمابر "یو.اس.اس جورج بوش"، روز پنجشنبه به همراه یک رزمناو و چند کشتی جنگی از کانال سوئز عبور کرده تا در سواحل سوریه پهلو بگیرد. /همچنین سفارت آمریکا در سوریه از شهروندان آمریکایی خواسته است، سریعا سوریه را ترک کنند.
ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا بسوی سواحل سوریه در حرکت است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، خبرگزاری الشرق الاوسط به نقل از یک مسئول سازمان کشتیرانی مصر اعلام کرد، ناو هواپیمابر "یو.اس.اس جورج بوش"، روز پنجشنبه به همراه یک رزمناو و چند کشتی جنگی از کانال سوئز عبور کرده تا در سواحل سوریه پهلو بگیرد.

این ناو جنگی توانایی حمل 70 هواپیما و موشک از جمله 48 فروند هواپیمای جنگی را دارد.

همچنین سفارت آمریکا در سوریه از شهروندان آمریکایی خواسته است، سریعا سوریه را ترک کنند.

این در حالی است که دیروز صدها نفر از اهالي شهر دمشق عصر جمعه بار ديگر عليه تصميم اتحاديه عرب در خصوص تعليق عضويت سوريه تجمع اعتراض آميز برگزار كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، تظاهر کنندگان در ميدان "باب توما" از مناطق مسيحي نشين دمشق، با در دست داشتن پرچم هاي سوريه ، روسيه ، حزب الله و عكس هاي "بشار اسد" رييس جمهوري سوريه، شعارهايي در محكوميت اقدام اتحاديه عرب و رد مداخله خارجي سر دادند.
 
اين تجمع از ساعت 5 عصر آغاز و تا ساعت 10 شب ادامه داشت و طي آن معترضان سوري با پركردن فرم و امضاي آن به صورت کتبي اعتراض خود را نسبت به اقدام اتحاديه عرب اعلام کردند.

به دنبال تصميم اتحاديه عرب در روز شنبه 21 آبان ماه براي تعليق موقت عضويت سوريه، مردم اين كشور همواره با برگزاري تظاهرات ، تجمع و صدور بيانيه نسبت به اين اقدام اتحاديه عرب اعتراض مي كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها