کد خبر: ۲۸۱۹۶۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۰۹ دی ۱۳۹۳
معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: اگر امروز مسلمان را بگيريم صادقي را از ليست استقلال خارج مي‌کنيم.
به گزارش598،به نقل از فارس، علی نظری‌جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو ورزش درباره منتفی شدن حضور مسلمان در استقلال گفت: ما مذاکره‌ای با آذری داشتیم و کتبا درخواست کردیم که مسلمان آبی‌پوش شود، اما آنها عنوان کردند که می‌خواهند مسلمان را به ما قرضی بدهند. وقتی آنها می‌خواستند رضایتنامه را صادر کنند، نوشتند که این انتقال قرضی است که برای ما مقدور نبود و چنین رقمی را به ذوب‌آهن پرداخت نمی‌کنیم. ما دوست داشتیم مسلمان را به مدت دو سال و نیم در اختیار داشته باشیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه سرانجام محسن مسلمان چه شد گفت: من نمی‌خواهم در مورد باشگاه ذوب‌آهن تصمیم بگیرم، ما در مورد تیموریان به مشکل خوردیم و رضایتنامه او را صادر کردیم، ولی می‌خواهیم آرامش تیم را حفظ کنیم. برای ما مقدور نیست با توجه به مشکلات مالی که داریم، به خاطر 13 بازی، پول رضایتنامه برای مسلمان بدهیم. ما منتظر برنامه باشگاه ذوب‌آهن و محسن مسلمان هستیم و می‌خواهیم بدانیم آنها چه تصمیمی می‌گیرند. اگر باشگاه ذوب‌آهن موافقت کند که مسلمان را به ما قرضی بدهد، ما فقط پول این بازیکن را به خودش می‌دهیم و در پایان فصل او را به این باشگاه برمی‌گردانیم، اما اگر نه مسلمان را به مدت دو سال و نیم در اختیار می‌گیریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت امیرحسین صادقی گفت: وضعیت صادقی به نظر امیر قلعه‌نویی بستگی دارد، تصمیم بر این است اگر محسن مسلمان را جذب کنیم، صادقی را از لیست خارج می‌کنیم. درست است که افشارزاده یک نظر دارد، من هم یک نظر دارم، اما نظر نهایی را سرمربی تیم می‌دهد و او می‌گوید که از لحاظ فنی چه بازیکنانی را در اختیار داشته باشد. ما منتظر روشن شدن وضعیت مسلمان هستیم.

وی درباره محمد قاضی گفت: ان‌شاءالله امروز مساله محمد قاضی را حل می‌کنیم تا او به فولاد برود و در آنجا بازی کند.

وی درباره اینکه مربی بدنساز استقلال در حال حاضر چه کسی است؟ گفت: مسوولیت بدنسازی استقلال برعهده آقای پرویز حیدری است و آقای کماسی به عنوان دوست آقای قلعه‌نویی به ایشان مشاوره می‌دهد.

وی در پایان گفت: با توجه به نقل و انتقالاتی که انجام دادیم و هیچ پولی که در اختیار نداشتیم، از طریق دوستی و آشناییت و اعتبار با بازیکنان مذاکره کردیم و فکر می‌کنم قلعه‌نویی از این بابت راضی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها