کد خبر: ۲۸۱۹۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۰۹ دی ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کي‌روش در تماسي با من از همراهي نکردن علي کريمي با تيم ملي ابراز نگراني کرد.
به گزارش598،به نقل از فارس، علی کفاشیان در حاشیه مراسم رونمایی از فرش بافته شده برای جام ملت‌های آسیا توسط هنرمندان کشورمان گفت:‌این فرش که از طریق هنرمندان بافته شده در استرالیا به فدراسیون فوتبال این کشور اهدا می‌کنیم تا به عنوان یک محصول هنری آنجا باقی بماند و نمونه دیگر آن را به فیفا می‌دهیم و اگر نخواستند در موزه خودمان نگهداری می‌کنیم و همین کار را برای جام جهانی هم انجام می‌دهیم.

وی درباره لباس‌هایی برای بانوان که توسط یک خانم برای ورزش فوتبال طراحی شده، ادامه داد: لباس‌های عرضه شده مخصوص بانوان است و یک نمونه از آن را برای نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا که عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا است ارائه می‌کنیم تا او هم این لباس‌ها را ببیند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره شایعه قهر علی کریمی از تیم ملی و عدم همراهی ملی‌پوشان در سفر به استرالیا خاطرنشان کرد: روز قبل از اعزام تیم ملی به جام ملت‌ها با همه ملی‌پوشان و مربیان صحبت کردم و با کریمی هم حرف زدم و هیچ مشکل خاصی نبود اما نمی‌دانم چرا دیروز در تمرین تیم ملی حاضر نشد و با تیم ملی به استرالیا نرفت. البته کی‌روش در تماس با من از این موضوع ابراز نگرانی کرد و شاید کار خاصی پیش آمده که او همراه با تیم ملی اعزام نشده است.

کفاشیان در ادامه در مورد فرش بافته شده توسط هنرمندان اظهار داشت: آنهایی که اصلیت نائینی دارند از بافت فرش لذت می‌برند و می دانند با چه مشقتی یک فرش بافته می شود و ما هم باید فرهنگ ایرانی را عرضه کنیم و حتما این فرش را باید به مادرم نشان بدهم تا ببینم قیمت این فرش چقدر است هر چند که بر روی اینگونه کارها نمی‌توان ارزش مادی گذاشت اما همه ما باید از این آثار هنری نگهداری کنیم و امیدوارم روزی موزه‌ای برپا کنیم تا اینگونه آثار برای نسل‌های آینده نگهداری شود و اگر این کار را نکنیم جفا در حق آیندگان است. البته ورزشکاران خاطرات ارزشمند خود را حفظ کرده‌اند و می‌توانند آن را در اختیار ما قرار دهند تا در موزه ورزش از آن نگهداری کنیم و امیدوارم برای چنین مسئله‌ای حتما موزه ورزش را برپا سازیم.

وی درباره تغییرات رخ داده در فدراسیون فوتبال هم خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت‌های جدید از افرادی که پیش از این در فدراسیون حضور داشتند در قسمت‌های دیگر استفاده می‌کنیم. البته هادی آیت‌اللهی استعفا داده اما نایب‌رئیس بانوان به عنوان مشاور در کنار ما حضور دارد اما تغییرات همیشه از بالا تا پایین وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره تغییر احتمالی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم خاطرنشان کرد: در بحث دبیرکلی شاید تغییراتی داشته باشیم اما الان از نبی به عنوان سرپرست تیم ملی استفاده کرده‌ایم و گاهی تغییرات لازم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها