کد خبر: ۲۸۱۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه،

محمدباقر خرمشاد امروز  در گردهمایی مبلغین و مداحان اعزامی به خارج از کشوردرقم  گفت: مبلغین در شرایطی تبلیغات در محرم 1432را آغاز می کنند که جهان اسلام یکپارچه ندای اسلام خواهی را سر می دهد.

وی ادامه داد: زمانی حرفها و سخنان انقلاب اسلامی ایران برای بسیاری از دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام سنگین و غیر قابل هضم بود ولی امروز به برکت اسلام و آزاد اندیشی ملت‌های مسلمان جهان اسلام اهم از دولت‌ها و ملت به حرفهای ما گوش می دهند و شما موظف به ترویج و تبلیغ آموزه‌های اسلام و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) خواهید بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دربخش دیگری از سخنرانی خود در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به خیزش‌های اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی را با همبستگی کشورهای مسلمان به مقاومت اسلامی در مقابل نظام فاسد بین الملل و استکبار جهانی تبدیل کنیم.

خرمشاد تصریح کرد: در این مقطع تبلیغی بایستی نگذاریم آمریکا تحولات منطقه را به نفع خود رقم بزند و بیداری اسلامی را به نام خود به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شور و انگیزه ی بیداری اسلامی همیشه در بین مسلمین بیدار و باقی بماند، تصریح کرد: امروز بیانات و منّویات مقام معظم رهبری راه گشا و گره گشای مشکلات مسلمان جهان و رهایی بخش آنان از یوغ استبداد است باید این بیانات اشاعه پیدا کند و مبلغین به عنوان پرچمدار این نهضت باید نقش آفرینی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها