کد خبر: ۲۸۱۹۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۹ دی ۱۳۹۳
مسؤول روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی پرده نشین با حضور جمعی از روحانیون و طلاب، در سرچشمه تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حسین شکیب راد، مسؤول روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با حضور جمعی از روحانیون و طلاب، از عوامل مجموعه تلویزیونی پرده نشین در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی«سرچشمه» تقدیر خواهد شد.

شکیب راد با بیان این که مراسم تجلیل از عوامل مجموعه پرده نشین در چهارشنبه دهم دی‌ 93 بعد از نماز مغرب و عشا شروع خواهد شد، ابراز داشت: این برنامه شامل سخنرانی محسن اسماعیلی، عضو شورای نگهبان و گفت و گو با کارگردان و تهییه کننده این سریال ، پرسش و پاسخ طلاب حاضر در جلسه با کارگردان و تهیه کننده و برخی از بازیگران است و در انتها از عوامل مجموعه تلویزیونی پرده نشین تقدیر می شود.

مسؤول روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی افزود: این مراسم در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی«سرچشمه» واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه صیرفی پور برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها