کد خبر: ۲۸۱۸۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۹ دی ۱۳۹۳
در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات نیم فصل همچنان هیچ فردی در باشگاه پرسپولیس پاسخگوی رسانه‌ها نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که امروز (سه‌شنبه) آخرین روز نقل‌و‌انتقالات نیم فصل است، همچنان در باشگاه پرسپولیس فرد مسئولی پیدا نمی‌شود تا در خصوص اوضاع و احوال این باشگاه اطلاع‌رسانی کند.

عدم اطلاع‌رسانی دقیق از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث شده تا هر روز اخبار ضد و نقیصی از این باشگاه در خصوص مذاکره با بازیکنان لیگ‌ برتری، برگزاری اردوی داخلی و خارجی‌، جذب اسپانسر و مسائل مختلف در رسانه‌ها مطرح شود، حتی علی اکبر طاهری هم که عهده‌دار مسئولیت کارهای اجرایی در باشگاه پرسپولیس شده از زمان شروع کار خود هیچ صحبتی با رسانه‌ها نداشته تا حداقل اهالی فوتبال با طرز تفکر وی آشنا شوند.

واقعت امر این است که تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با فوتبال تقریبا بیگانه هستند و حتی نمی‌دانند بازیکنانی که برای مذاکره به باشگاه می‌آیند نام‌شان چیست و در چه باشگاهی عضویت داشته‌اند، در این شرایط نمی‌شود از آنها توقع اطلاع‌رسانی داشت. در کادر فنی پرسپولیس هم هیچ یک از اعضا به غیر از سرمربی در جریان برنامه‌های تیم و بازیکنان مدنظر درخشان اطلاع ندارند که بخواهند در مورد آن اظهار نظر کنند.

به هر حال انتظار می‌رود مسئول رسانه‌ای و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این‌ روز‌های پر خبر باشگاه پرسپولیس تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند و یا حداقل خودشان پیگیر اخبار باشگاه باشند تا در مواقعی اخبار اشتباه به اطلاع خبرنگاران نرسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها