کد خبر: ۲۸۱۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
معاون استاندار مازندران در اکران عمومی فیلم شکارچی شنبه؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: فیلم شکارچی شنبه نمایانگر عمق فساد مالی و اخلاقی علمای صهیونیسم در سایه احکام و قوانینی است که خود اقدام به وضع آنها کرده‌اند، اما ادعا می‌کنند از تورات است.
به گزارش سرويس نقد رسانه 598 به نقل از خبرگزاری فارس، فیلم شکارچی شنبه، جمعه شب در سینما سپهر ساری برای نخستین بار اکران عمومی شد.
هادی ابراهیمی در حاشیه این برنامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مصداق عینی تروریسم دولتی است.
وی با بیان اینکه دنیا، اسرائیل را به همین نام می‌شناسد، افزود: اسرائیل با سازمان‌های تروریستی متولد شد و رهبران این رژیم هم برآمده از دل همین سازمان‌ها هستند.
ابراهیمی با بیان اینکه اسرائیل از بدو تاسیس به عنوان یک کشور نامشروع، کانون ناامن سازی خاورمیانه و منطقه بوده است، تصریح کرد: چندین جنگ بزرگ و کوچک را به منطقه تحمیل کرده و تنها کشوری است که سلاح هسته‌ای در اختیار دارد و سلاح‌های مخرب را به‌کارگیری هم می‌کند.
این مسئول با اشاره به اینکه شورای امنیت سازمان ملل قطع نامه‌های بسیاری را علیه رژیم نامشروع اسرائیل صادر کرده، ادامه داد: اما رژیم صهیونیستی هیچ کدام از قطعنامه‌ها را اجرایی نکرده و مانند آپارتاید آفریقای جنوبی عمل کرده و در تحقیر، سرکوب و تبعیض نقش دارد.
این مسئول با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر طبقه‌بندی شهروندی متکی است و با کشتار انسانی پیوند نزدیک دارد، یادآور شد: 30 کشتار فجیع در تاریخ این رژیم ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه حداقل بیش از ۴ میلیون آواره فلسطینی وجود دارند که بخش وسیعی از آنها در اردوگاه‌ها ساکن هستند، خاطرنشان کرد: مردم لبنان و فلسطین در بیش از 60 سال آوارگی انبوهی از زخم‌های ماندگار به همراه دارند.
ابراهیمی گفت: فقر، بیکاری، خط پایین آموزش و بهداشت، افسردگی روحی و روانی و ده‌ها مورد دیگر نتیجه تروریسم دولت اسرائیل است.
این مسئول با اشاره به اینکه این رژیم منحوس در هالیوود فعالیت‌های فرهنگی زیادی برای مشروع نشان دادن دولت اسرائیل دارد، افزود: به ویژه در ژانرهای تاریخی سیاسی، سعی دارند این موضوع را به بیننده القا کنند که چگونه یهودیان از ابتدا به صورت گسترده در فلسطین حضور داشتند و جایگاه اصلی یهود ، بیت المقدس یا سرزمین موعود است.
ابراهیمی با بیان اینکه به ویژه در فیلم‌هایی که در جنگ جهانی دوم و پس از آن ساخته‌اند سعی در مظلوم‌نمایی دارند، تصریح کرد: همه این اتفاق‌ها در حالی است که سیاسیون آمریکا با پول‌های کلانی که در هالیوود خرج می‌کنند به دنبال کمک بزرگ به صهیونیسم برای القای اهداف خود هستند.
وی ادامه داد: بسیاری از کارگردانانی که در سینمای سیاسی هالیوود نقش دارند از کسانی هستند که به خوبی بر این جریانات و خواسته‌های آنها واقف هستند.
ابراهیمی با تقدیر از دست اندرکاران فیلم "شکارچی شنبه"، ابراز داشت: این فیلم، نخستین اقدام نرم در مقابله با مستقیم‌گویی‌های صهیونیست‌ها است که گوشه‌هایی از جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است.
این مسئول با بیان اینکه کارگردان از تکنیک‌های بسیار خوبی در کارگردانی استفاده کرده، یادآور شد: کارگردانان و فیلمسازان ما باید به این سمت بروند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه باید با دشمن ملایم صحبت کنیم، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن به صورت مستقیم ارزش‌های دینی و اسلامی ما را هدف گرفته نباید مراعات حال آنها را بکنیم.
وی با بیان اینکه دشمن توسط فیلم‌هایی که ساخته توانسته در بخش‌های مختلف کار خود را انجام دهد، یادآور شد: این فیلم از سیطره یهودیان تندرو بر موسسه‌ها و سازمان‌های دولتی اسرائیل سخن می‌گوید و این مساله را بازگو می‌کند که چگونه صهیونیست‌ها با بهانه و حجت اجرای شریعت یهود، کشتار و قتل کودکان و انسان‌های بی‌گناه را حلال جلوه می‌دهند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه این فیلم، عمق اختلاف بین صهیونیست‌ها و یهودی‌های میانه‌رو را نشان می‌دهد، اذعان داشت: فیلم شکارچی شنبه نمایانگر عمق فساد مالی و اخلاقی علمای صهیونیسم در سایه احکام و قوانینی است که خود اقدام به وضع آنها کرده‌اند، اما ادعا می‌کنند از تورات است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها