کد خبر: ۲۸۱۷۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۸ دی ۱۳۹۳
گذراندن تعطيلات سال نوي ميلادي براي مسي در کنار خانواده، از اهميت فراواني برخوردار است و تمام مربيان بارسا با علم به اين موضوع، به وي اجازه مي دهند تا روز 2 ژانويه در شهر زادگاهش روساريو بماند.
به گزارش "ورزش سه"، از سال 2009، مسی همواره تا 2 ژانویه در آرژانتین می ماند و سپس راهی بارسلونا می شود. چه زمان گواردیولا، چه تیتو ویلانوا و چه تاتا مارتینو، مسی زودتر از این موعد به بارسلون باز نگشته و امسال نیز لوئیس انریکه به فوق ستاره خود تا روز 2 ژانویه مرخصی داده است.

با این حال، وضعیت نه چندان خوب بارسا در قیاس با رئال مادرید و بازی بسیار حساس مقابل سوسیه داد در روز 4 ژانویه، این توقع را در میان هواداران بارسا به وجود آورده است که مسی زودتر از همیشه به بارسلون بازگردد تا بتواند در ترکیب ثابت بارسا مقابل سوسیه داد به میدان برود. زمینی بسیار دشوار برای بارسا که در دو فصل اخیر، در آنجا امتیازی دشت نکرده است.

تنها یک بار و در 4 ژانویه سال 2012 بود که مسی با وجود اینکه تنها 2 روز با تیم تمرین کرده بود، برای بارسلونا به میدان رفت. در آن سال، مسی ساعت 2 نیمه شب دوم ژانویه، وارد بارسلونا شد و صبح نیز در تمرین حضور یافت. دو روز بعد، او به گواردیولا اعلام کرد که می خواهد مقابل اوساسونا در کوپا دل ری به میدان برود. او دقیقه 59 وارد بازی شد و گل های سوم و چهارم بارسا را به ثمر رساند تا کاتالان ها اوساسونا را با 4 گل شکست دهند.

اما در مواقع دیگر، مسی همیشه اولین بازی سال جدید را از دست داده است. سال 2009 مقابل مایورکا(برتری 3-1 بارسا)، سال 2010 مقابل ویارئال (تساوی 1-1)، سال 2011 مقابل لوانته (برتری 2-1 بارسا)، سال 2013 مقابل اسپانیول (4-0 بارسا). سال گذشته نیز مسی دوران بهبودی مصدومیتش را سپری می کرد و قاعدتا نمی توانست برای بارسلونا به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها