کد خبر: ۲۸۱۶۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۰۸ دی ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان معتقد است تيم ملي نونهالان براي انتقال به رده نوجوانان کافي نيست و بايد 4 ماه استعداديابي کنيم.
به گزارش598،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید علیدوستی گفت: پیش از این برنامه‌های کلی‌ام را به کمیته فنی فدراسیون ارایه کردم و برنامه‌های تمرینی و درخواست اردوهای داخلی و خارجی را به صورت زمان‌بندی شده به فدراسیون تحویل داده ام.

وی درباره کیفیت و کمیت برنامه‌هایش برای تیم ملی نوجوانان بیان کرد: طبق شناختی که از این رده سنی دارم و با توجه به شرایط کنونی، حدود 4 ماه از وقت ما صرف استعدادیابی خواهد شد. بازیکنانی می‌توانند در این رده بازی کنند که در حال حاضر یک سال از نوجوانان کوچکترند و طبعا در مسابقات رسمی باشگاهی هم حضور ندارند. بنابراین باید از میان رقابت‌های منطقه‌ای و فستیوالی پراکنده در سراسر کشور بازیکن انتخاب کنیم.

علیدوستی افزود: تعدادی از بازیکنان تیم ملی نونهالان را دیدیم و شرایط تمام آنها را به صورت کامل بررسی می‌کنیم اما آن تیم به هیچ وجه برای انتقال به رده نوجوانان کافی نیست. 10 سال پیش که مربی تیم ملی جوانان بودم بازیکنان زیادی را در استعدادیابی‌ها کشف کردم و به یاد دارم تا آخرین روز کسانی بودند که می‌توانستند در تیم جای داشته باشند. در این مقطع می‌خواهیم ارتباط نزدیکی با مسئولان استانی و مدارس فوتبال داشته باشیم چون استعدادیابی در این رده نیاز به یک همکاری جمعی دارد.

سرمربی تیم نوجوانان درباره اردوهای خارجی مدنظرش نیز گفت: در حال حاضر برنامه خارجی قطعی تیم نوجوانان اردوی قطر است که 20 دی‌ ماه برگزار می‌شود. بعد از در آن تورنمنت بین المللی بلاروس شرکت خواهیم کرد این رقابتها با حضور 12 تیم از 27 دی تا 6 بهمن در بلاروس برگزار خواهد شد. ما با تیم های اوکراین، گرجستان و لتونی همگروه هستیم و این رقابتها می تواند محک مناسبی برای تیم نوجوانان باشد.

وی در پایان گفت: اردوی بعدی ما از روز دوشنبه 15 دی ماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها