کد خبر: ۲۸۱۶۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۸ دی ۱۳۹۳
فرناندو تورس، مهاجم اتلتيکو مادريد از بازگشت به تيم سابقش ابراز خشنودي کرد.
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اسپانیایی در میلان عملکرد خوبی نداشت و در 10 بازی برای این تیم، تنها 1 گل به ثمر رساند. او که به صورت رسمی توسط میلان از چلسی خریداری شد، به صورت قرضی از میلان به تیم سابقش یعنی اتلتیکومادرید بازگشت.

او در این رابطه گفت:" اتلتیکو در چند سال اخیر فوق‌العاده بوده و جام‌های زیادی کسب کرده است. زمانی می‌رسد که همه باید به خانه بازگردند. از کودکی به ورزشگاه می‌آمدم و تیم را تشویق می‌کردم. از اینکه شانس بازگشت دوباره را داشتم بسیار خوشحالم. می‌خواهم از تمرینات هم لذت ببرم. خیلی خوشحالم زیرا بسیاری تا به حال گفته اند که نمی‌توان جایی که از آنجا آمدی را پنهان کنی. خوشحالم که عضوی از اتلتیکو مادرید هستم. وقتی 17 ساله بودم، رویایم با بازی کردن در این تیم برآورده شد. توانستیم تیم را به لالیگا بازگردانیم ولی موفق نشدیم به اروپا برسیم و طبق توافقی دو طرفه، من از باشگاه جدا شدم.به خانه برای جستجوی خوشبختی برگشتم."

تورس درباره حضورش در چلسی گفت:" سه سال و نیم حضورم در چلسی عالی بود. من قهرمان چمپیونزلیگ، یورو لیگ و جام حذفی شدم. چلسی چیزی که برایش اسپانیا و لیورپول را ترک کرده بودم به من داد یعنی جام."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها