کد خبر: ۲۸۱۶۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۸ دی ۱۳۹۳
رضا نورمحمدي مدافع پرسپوليس خبر مذاکره باشگاه پديده با او را تاييد کرد. در روزهايي که گفته مي‌شود رضا نورمحمدي به احتمال زياد از پرسپوليس جدا خواهد شد، خبرهايي مبني بر پيوستن او بر پديده منتشر شده است.
به گزارش598،نورمحمدی با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: بله این موضوع درست است. من از باشگاه پدیده پیشنهاد مالی خوبی دریافت کرده ام. البته این را باید بگویم که باشگاه پدیده یک باشگاه بسیار حرفه ای است و طبیعتا اگر پیشنهادی باشد، آنها حتما با باشگاه پرسپولیس مطرح می‌ کنند. این را هم باید بگویم که باشگاه پدیده به پرسپولیس نامه رسمی زده و با من هم فقط در حد شفاهی مذاکره کرده است.

او ادامه داد: خیلی ها می‌ گویند که نورمحمدی از پرسپولیس می‌ رود اما اینطور نیست. من دست خودم نیست که بخواهم از پرسپولیس جدا شوم یا نه. با این باشگاه قرارداد دارم و اگر قرار باشد از پرسپولیس جدا شوم، مدیران آن باید به من رضایتنامه بدهند.

مدافع پرسپولیس در مورد حضورش در این باشگاه در دو، سه روز گذشته هم گفت: متاسفانه من در این مدت نتوانستم با رسانه ها صحبت کنم و هر کسی برداشت خودش را از جلسات ما می‌ کرد. این را باید بگویم که من برای مشکلات شخصی ام به باشگاه رفتم و حضورم در آنجا ربطی به گرفتن رضایتنامه نداشت. آخرین صحبت هایم را با باشگاه پرسپولیس کرده ام و آنها در مورد من تصمیم نهایی را می‌ گیرند.

نورمحمدی در مورد اینکه گفته می‌ شود در لیست مازاد پرسپولیس هست هم گفت: متاسفانه هر کسی براساس برداشت های خودش در مورد آینده من نظر می‌ دهد. اگر من در لیست مازاد بودم تا الان جدا شده بودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها