کد خبر: ۲۸۱۶۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۸ دی ۱۳۹۳
کاروان رئال مادريد امروز براي ديدار مقابل ميلان در "دبي چلنج کاپ"، وارد کشور امارات شد. اين ديدار فردا در دبي و در حضور بيش از 40 هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشستی خبری در دبی، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت :

دیدار مقابل میلان

بازی بسیار ویژه ای خواهد بود. تاریخچه بین من و میلان تاریخچه عظیمی است. مربی میلان (اینزاگی) شاگرد من در همین تیم بود. مسلما بازی خاصی برای من محسوب می شود.

بازی جدی و درگیرانه ای خواهد بود؟


باید توجه داشت که این یک بازی تدارکاتی برای هر دو تیم محسوب می شود. با این حال، دیداری تماشایی را بین دو غول فوتبال دنیا شاهد خواهیم بود. رئال در امارات هواداران زیادی دارد و بازی در اینجا برای ما یک افتخار است.

شایعات در مورد پیوستن خدیرا به آرسنال

من در این مورد چیزی نشنیده ام.اینها فقط شایعاتند.خدیرا حداقل تا 30 ژوئن کنار ما خواهد ماند.

برای انتخاب ترکیب اصلی بین این همه بازیکن بزرگ، دچار مشکل نمی شوید؟

مسلما انتخاب ترکیب اصلی در رئال بسیار دشوار است. تمام بازیکنانی که دارم، بازیکنانی ارزشمند و بسیار حرفه ای هستند و تمام تصمیمات مرا می پذیرند. اینجا در دبی راحت هستیم. جو فوق العاده خوبی وجود دارد و دیدار مقابل میلان در ورزشگاهی که پر از تماشاگر خواهد بود، برای آماده سازی ما کمک بزرگی خواهد بود.

تاریخ عجیب دیدار مقابل میلان (30 دسامبر)

از ابتدای فصل می دانستیم که در این تاریخ مقابل میلان بازی داریم و همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود. در فوتبال باید حرفه ای بود و تلاش کرد.از این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب برای دیدارهای حساسمان در ماه ژانویه سود خواهیم برد. شرایطمان بسیار خوب است اما هر زمان که فکر کنیم از همه برتر هستیم، زمانی است که سقوط خواهیم کرد.باید روی اهدافمان کاملا متمرکز باشیم.

ترکیب اصلی برای بازی فردا

همه بازیکنانی که با ما به اینجا آمده اند، شانس بازی دارند.الان نمی توانم ترکیب اصلی را به شما بگویم. رونالدو و بنزما نیز فردا بازی خواهند کرد.

بازگشت تورس به اتلتیکو


بازی مقابل اتلتیکویی که تورس در آن بازی می کند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.او را می شناسم و 6 ماه مربی او بودم. از لحاظ فوتبالی و از لحاظ شخصیتی، از او خوشم می آید. معتقدم که بازگشت او به اتلتیکو، می تواند انگیزه خوبی برای بهتر شدن شرایطش باشد.

وضعیت سرخیو راموس

نمی دانم چه زمانی آماده بازی خواهد شد.اما می دانم که غیبت او طولانی نخواهد بود.او امروز در مادرید و در والدبباس تمرین کرد و روزهای آینده در مورد وضعیت او بهتر می توانیم صحبت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها