کد خبر: ۲۸۱۶۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۸ دی ۱۳۹۳
شجاع خليل زاده مدافع تراکتورسازي بنابه درخواست کي روش سرمربي تيم ملي و گودرزي وزير ورزش و جوانان مورد عفو نظام وظيفه براي جام ملت هاي آسيا قرار گرفت تا با صلاحديد کادر فني تيم ملي در اين مسابقات به ميدان رود.
به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با رسانه ها خبر از رفع مشکل موقت 4 بازیکن سرباز برای حضور در تیم‌ملی داد که خلیل زاده هم در این لیست بود. در همین خصوص شجاع خلیل زاده گفت و گویی با ورزش سه انجام داد و از مسوولان تشکر کرد. مصاحبه او را می خوانید:

من واقعا از مسوولان تشکر می کنم که این لطف را در حق ما بازیکنان سرباز انجام دادند. باید ازسرلشگر فیروز آبادی رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، سردار کمالی ، آقای گودرزی وزی ورزش خیلی تشکر کنم که به فکر ما بودند. در این مدت مصاحبه هایی با ورزش سه انجام دادم از مردم عذرخواهی کردم. همیشه گفتم به ما به چشم فرزندان خود نگاه کنند و نگاه پدرانه داشته باشند.تشکر ویژه من ازسرلشکر فیروزآبادی که به چشم فرزندش به ما نگاه کرد تشکر کنم که نگاه ملی به تیم ملی داشتند و اجازه دادند که تیم ملی با همه قدرت راهی استرالیا شود و امیدوارم در این مسابقات تیم ملی موافق باشد. من برای این مسابقات آماده هستم و هر روز همراه تراکتورسازی تمریناتم را انجام داده ام.

او در خصوص احتمال حضورش در رقابت های جام ملت های آسیا گفت: من آمادگی لازم را دارم و باید به صلاحدید کادر فنی تیم ملی احترام گذاشت. چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و اگر پولادی و رفیعی هم همراه تیم ملی رفتند برایشان دعا می کنند تا بعد از این دوران سختی که داشتند خوب کار کنند.

خلیل زاده در رابطه این بخشش ادامه داد: همین مسوولان پدرانه به این مساله نگاه کردند و بحث ملی را در نظر گرفتند نقطه عطفی برای بخشش سربازان است. واقعا در این مدت اذیت شدم و بدترین روزهایم را داشتم اما هیچوقت نا امید نمی شوم. از مسوولان خواهش می کنم مشکل تمام بازیکنان مخصوصا کسانی که در تیم های حاضر در آسیا هستند را حل کنند. واقعا تمام این بازیکنان سختی کشیدند. امیدوارم در لیگ کارمان درست شود و در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم برای کشورمان بازی کنیم.

او در مورد کی روش هم گقت: واقعا از کی روش تشکر می کنم که با این کار امید را در دل ما زنده کرد و واقعا فکر نمی کردم در این مقطع در این لیست باشم. برای تیم ملی، کی روش و آقای کفاشیان آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها