کد خبر: ۲۸۱۴۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۸ دی ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «اگر صادقی در استقلال بماند، یک بازیکن از لیست ما کنار گذاشته می شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، بهرام افشارزاده درباره نشست روز گذشته خود با مدیرعامل ذوب آهن عنوان کرد: «قصد ما این است که امروز پرونده نقل و انتقالات استقلال را ببندیم. طی صحبتی که دیشب با آذری داشتم قرار شد با 250 میلیون تومان آنها مسلمان را به ما بدهند اما باید تا ظهر امروز تماس نهایی را با آذری بگیرم تا این قضیه نهایی شود. به احتمال زیاد مسلمان را امروز جذب می کنیم تا بحث نقل و انتقالات رسما پایان یابد.»

 

وی درباره انتقاد امیر قلعه نویی از ملی پوشان در مصاحبه اخیر سرمربی استقلال بیان داشت: «من مصاحبه قلعه نویی را نخواندم. او نظر خودش را گفته و به هر حال نظر هر کسی برای خودش محترم است. من نمی‌توانم در مورد نظر او اظهارنظر کنم. او سرمربی است و یک سری مسائل را می‌بیند که من نمی‌بینم. ولی با این وجود معتقدم در حال حاضر باید فضا را به سمتی برد که ملی پوشان آرامش بیشتری داشته باشند و بدون استرس راهی استرالیا شوند.»

 

افشارزاده ادامه داد: «باید مسائل گذشته را فراموش کنیم و با روحیه تازه و فکر تازه برای آینده خود ترسیم کنیم. با این روش راه‌مان هم هموارتر می‌شود. من به طور کلی قهرمانان ملی را افراد نخبه می‌دانم و همچنین فرهیخته. ورزشکار، قهرمان المپیک، آسیا می‌شود و چون خودم ورزشکار بودم می‌دانم که چه ریاضت‌هایی را می‌کشند و قابل احترام هستند. ما به عنوان یک پدر باید خیلی از مسائل را راحت حل کنیم.»

 

مدیرعامل استقلال درباره درخواست قلعه نویی برای جدایی امیرحسین صادقی گفت: «من به امیر قلعه‌نویی اعلام کردم که به صورت مکتوب این درخواستش را اعلام کند و هنوز این درخواست را به من نداده است. امروز هم صادقی با تیم ملی پرواز می‌کند و باید تکلیف را مشخص کنیم. تا زمانی که به صورت مکتوب به من چیزی ارائه نشده نمی‌توانم با صادقی صحبت کنم. سعی می‌کنم با این بازیکن در تماس باشم و تا آخر هفته تکلیف را روشن کنم. در محیط ورزشی باید کاملا به ورزشکاران که زحمت می‌کشند احترام قائل شد. صادقی سال‌ها بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده و اگر در برهه‌ای هم بازیکنی آماده نبوده باید با احترام با او برخورد شود. ما در مورد تیموریان هم سعی کردیم نهایت حرمت را حفظ کنیم و در مورد صادقی هم این کار را می‌کنیم.»

 

افشارزاده درباره اینکه در صورت ادامه حضور صادقی در استقلال و حضور محسن مسلمان در جمع آبی پوشان، یک بازیکن از جمع آبی پوشان جدا می شود گفت: «همین طور است. اگر صادقی در استقلال بماند، یک بازیکن از لیست ما کنار گذاشته می شود. البته هنوز نام این بازیکن مشخص نیست.»

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه خسرو حیدری کارایی لازم را نداشته نیز گفت: «به هر حال اعزام به جام جهانی و سپس شروع فشرده مسابقات لیگ باعث فرسودگی جسم بازیکنان می‌شود. فشردگی باعث آسیب پذیری و ضرب‌خوردگی بازیکنان می‌شود و روی ملی‌پوشان این مسئله اثر گذاشته است. بدن تا حدی کشش دارد و عضله آهن نیست که این همه فشردگی را تحمل کند. ورزشکار هم یک انسان معمولی است و بدنش تا حدی کشش دارد. امیدواریم که ملی‌پوشان ما در این دوره از مسابقات با آرامش خاطر و موفقیت از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند.»

 

افشارزاده درباره کمرنگ شدن نقش منصور پورحیدری در استقلال گفت: «پورحیدری عضو هیأت مدیره است و یک باشگاهی هم در اراک گرفته است که به دلیل سفر به این شهر کمتر در باشگاه استقلال حضور داشته است. اما این طور نیست که در استقلال نباشد. به نظر من آنها باید مقابل هم بنشینند و مطالب را رو در رو به هم بگویند و نباید مسائل گذشته را به وسط بکشیم و سابقه خودمان را خراب کنیم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که هم اکنون بدنساز استقلال چه کسی است نیز گفت: «یکی از دوستان پرویز کماسی قرار است کارهای بدنسازی را انجام دهد و خود او هم کار نظارت و سرپرستی را بر عهده دارد. کماسی یک بدنساز علمی است وکارکشته این کار است.»

 

در مورد جلسه روز گذشته هیات مدیره و حضور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: «در خصوص روند خصوصی‌سازی استقلال و مدارکی که پیش از این ارائه شده بود صحبت شد. به هر حال باید بررسی بیشتر و دقیق‌تری صورت گرفت. ریز بدهی‌ها و سایر صورت‌های مالی باید به صورت شفاف‌تری بررسی شود و در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گیرد تا سازمان خصوصی‌سازی به عدد واقعی‌تری برای فروش این باشگاه نیاز است، برسد. یک هفته دیگر فرصت گرفتیم تا بررسی بیشتری روی صورت‌های مالی صورت گیرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها