کد خبر: ۲۸۱۳۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۷ دی ۱۳۹۳
امير قلعه‌نويي که اين روزها از بازيکنانش حسابي شاکي است تيغ انتقاداتش را از خسرو حيدري هم گذراند و بال راستش تيمش را مورد حمله قرار داد. بايد ديد قلعه نويي که اعتقاد دارد ملي‌پوشانش بعد از بازگشت از جام جهاني نتوانسته‌اند انتظارات او را بر‌آورده کنند چقدر در مورد قضيه خسرو حيدري حق دارد.
به گزارش "ورزش سه"، حیدری در این فصل برای استقلال موفق به دادن 6 پاس گل در لیگ برتر شده است. این در کنار تک گلی است که این بال راست ملی‌پوش آبی‌ها در دیدار برابر پیکان به ثمر رساند و موجب باز شدن قفل آن بازی شده است.

به این ترتیب حیدری در 7 گل استقلال تاثیر مستقیم داشته است که نشان می‌دهد این بازیکن در بیش از 30 درصد گل‌های تیم امیر قلعه‌نویی تاثیرگذار بوده است. حیدری البته در این فصل موجب یک پنالتی هم به ضرر تیمش در دیدار برابر سپاهان در شکست سنگین این تیم در اصفهان شده است.

امیر قلعه‌نویی در حالی اعتقاد دارد ملی‌پوشانش و حتی خسرو حیدری در این فصل عملکرد خوبی نداشته که این بازیکن حد توان و احتمالا بقیه مهره‌های شاخص عملکرد مثبتی داشته. این بازیکن که از پاس همدان به استقلال آمده و همواره به جز یکسال با لباس آبی‌پوشان به میدان رفته در اکثر دوران مربی‌گری قلعه‌نویی مهره کلیدی قهرمانی او بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها