کد خبر: ۲۸۱۳۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۷ دی ۱۳۹۳
رضا حقيقي بعد از کش و قوس فراوان از پرسپوليس جدا شد و به تيم شهرش پديده شانديز بازگشت.
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس در اولین گفت و گو با خبرنگار ما دلایل جدایی اش از جمع سرخپوشان را توضیح داده. با تکرار این ترجیع بند که به خاطر پول به مشهد نرفته است.

به خاطر مشکلات مالیاتی ام رفتم
در این مدت حدود یک میلیارد و صد میلیون از پرسپولیس طلب داشتم که خوشبختانه یا متاسفانه طلبم را بخشیدم. در واقع پولی در باشگاه نبود که بخواهم بگیرم و اگر باشگاه پولی داشت در این 4، 5 ماه مشکلات حل می شد. اگر مشکلات مالیاتی من نبود هیچوقت از پرسپولیس جدا نمی شدم. قرار شده مالیاتم را خودم پرداخت کنم تا این مشکلات حل شود. مشکل من پول نبود و به هر حال هر آدمی طوری روزی اش را در می آورد اما بحث مالیات کارم را سخت کرده بود چون من را ممنوع الخروج و ممنوع المعامله کرده بودند. در این شرایط باشگاه هیچ کاری برای حل مشکل من نکرد. از ماهها پیش جلساتی با آقای سیاسی داشتم تا این مشکلات را حل کند اما هر روز به باشگاه می رفتم و خبری نمی شد که بالاخره ایشان را دستگیر کردند.

با دیدن بعضی کامنت ها دلخور شدم
دیروز در صفحات اجتماعی مطالبی دیدم که خیلی ناراحت شدم. دیروز تا وقتی باشگاه بودم کامنت ها و نظرات مردم را ندیده بودم و وقتی به خانه آمدم با دیدن بعضی نظرات خیلی ناراحت شدم. بعضی ها فحاشی کردند و از الفاظ رکیکی استفاده کردند که من این مسائل را در شان و شخصیت یک ایرانی نمی دانم. به هر حال من برای این تیم زحمت کشیدم و این افراد را طرفدار واقعی پرسپولیس را نمی دانم. طرفداران واقعی پرسپولیس باشعور و فهیم هستند و شرایط فوتبال حرفه ای را می دانند. اما من برای تمام پرسپولیسی ها احترام قائل هستم ولی دلخور شدم. متاسفانه فوج عظیم حرف های غیر منطقی به سمت من بود. اما از تمام کسانی که به من دلداری دادند و حمایت کردند، تشکر می کنم.

هواداران بدانند من مجبور شدم
آرزوی من این است که به پرسپولیس برگردم و همیشه این تیم و هوادارانش را دوست دارم. اما هواداران بدانند من با خواسته خودم از پرسپولیس نرفتم و مجبور شدم. اگر شرایط خوب بود هیچوقت جدا نمی شدم. منظور من این نیست که پول مان را سر وقت بدهند بلکه مشکلات بزرگتری داشتم که لطمه زیادی به زندگی ام زد. اگر این مشکلات در پرسپولیس نبود تا 10 سال دیگر هم از این تیم جدا نمی شدم و هیچ منتی هم سر این تیم ندارم.

تمام شهرتم را مدیون پرسپولیس هستم
همانطور که گفتم هیچ منتی سر پرسپولیس نمی گذارم چون من تمام شهرت، عزت و آبرویم در فوتبال و این شهرت در بین مردم را از پرسپولیس دارم . حتی بازی کردنم در جام جهانی به خاطر پرسپولیس بود و باید از تمام مربیانم در این تیم از آقای گل محمدی، دایی و درخشان تشکر کنم که برای من زحمت کشیدند.

تا صبح خوابم نبرد
وقتی جدا شدم خیلی ها به من گفتند، راحت شدی. اما من واقعا از ته دل ناراحت بودم و دیشب تا صبح خوابم نبرد. من از محبوب ترین تیم آسیا جدا شدم و با خواسته خودم نرفتم. به هر حال گاهی اوقات آدم باید از چیزی که دوست دارد دور باشد.اما مطمئن باشید اینقدر خوب کار می کنم که دوباره به تیم محبوبم برگردم.

من در لیست مازاد نبودم
از روز اول که آقای درخشان به این تیم آمد هر وقت من شرایطم خوب بودو مصدوم نبودم بازی کردم.من جزو تیم اصلی آقای درخشان بودم و مگر می شود من را نخواهد. معمولا اگر مربی ، بازیکنی را نخواهد تا نیم فصل به او بازی نمی دهد و بعد او را در لیست مازاد قرار می دهند. اما من در تمام بازی ها بودم و حتی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان که از تعویضم ناراحت شدم باز هم بازی کردم. من بعد از مصدومیتی که داشتم در دربی به میدان رفتم پس اصلا جدایی من ربطی به مسائل فنی نداشت.آقای درخشان اصلا لیست مازادی نداشت و تا حالا بازیکنی نگرفته است. من با هیچ کس در پرسپولیس مشکلی نداشتم و فقط به خاطر مسائل مدیریتی مجبور شدم از پرسپولیس بروم.

به پدیده شاندیر تعصب دارم
بعد از اینکه بحث جدایی از پرسپولیس مطرح شد من از 10 ، 15 باشگاه پیشنهاد داشتم و خیلی ها به من زنگ زدند. اما من پدیده شاندیز را انتخاب کردم چون تیم شهرم بود و من در شاندیر بدنیا آمدم. من به این تیم عرق دارم و دوست دارم دینم را ادا کنم. خداراشکر وضعیت این تیم در لیگ برتر طوری نیست که بعضی ها از سقوط حرف بزنند چون پدیده خوب کار کرده و از لحاظ فنی قابل قبول کار کرده است. اما می خواهم در پدیده پله ترقی را طی کنم که یا خارج از ایران بروم و یا دوباره به تیم محبوبم برگردم. من از دو ، سه روز پیش با پدیده جدی مذاکره کردم. البته صحبت هایی شده بود ولی همه به مدیربرنامه هایم زنگ می زدند و من هم می گفتم باید اول تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود. پدیده در حال حاضر با گرفتن چند بازیکن شرایطش بهتر شده و در نیم فصل دوم نتایج بهتری می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها