کد خبر: ۲۸۱۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۴ آذر ۱۳۹۰
محافل خبری سوییس از سناریوی هماهنگ آمریكا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا برای افزایش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران پرده برداشتند.

رجانيوز : به گزارش ایرنا، این محافل خبری تاكید كرده اند كه تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران برای هماهنگ كردن اتحادیه اروپا با آمریكا جهت افزایش تحریم ها علیه ایران بوده است.

'یورگن كرونیگ' مفسر بزرگ روزنامه های سوییس در مقاله ای كه در شماره جدید هفته نامه پرتیراژ 'زونتاگس تسایتونگ' چاپ شده است تصریح كرد كه مطرح شدن تهدید حمله به ایران در حقیقت برای راضی كردن اتحادیه اروپا برای همراهی با آمریكا جهت افزایش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

روزنامه 'بلیك' چاپ سوییس این سناریو را از زبان وزیر خارجه فرانسه فاش كرده است. وزیر امور خارجه فرانسه در نشست اخیر مقامات اتحادیه اروپا در بروكسل در همسویی با رژیم صهیونیستی تاكید كرده است كه: 'ما امروز باید با قاطعیت محكمی عمل و تحریم های شدیدی را علیه ایران وضع كنیم تا از هرگونه عملیات نظامی علیه آن جلوگیری شود.'

اكنون در حالی كه یك هفته به نشست آینده اتحادیه اروپا در بروكسل زمان باقی است فرانسه و انگلیس به كشورهای عضو اتحادیه فشار می آورند كه تحریم ها علیه ایران را افزایش دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها