کد خبر: ۲۸۱۱۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۰۶ دی ۱۳۹۳
مهاجم جديد استقلال گفت که با حضورش در استقلال ياد روزهاي جواني اش افتاده است. رضا عنايتي روز گذشته بعد از 5 سال دوري دوباره به استقلال برگشت تا حالا خيلي ها ياد زوج موفق عنايتي در کنار آرش برهاني بيافتند.
به گزارش598، عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: با حضور در استقلال یاد روزهای جوانی ام افتادم. نمی‌ دانید چقدر خوشحالم که دوباره به تیم محبوبم برگشته ام. انرژی گرفته ام که تصورش را هم نمی‌ توانید بکنید. امیدوارم که بتوانم در استقلال مفید باشم و کمی از مشکلات این تیم را حل کنم.

او در مورد مدت قراردادش با استقلال هم گفت: من قرارداد یک و نیم ساله با استقلال بسته ام اما در این باره که چه زمانی با این تیم ادامه بدهم کادرفنی تصمیم می‌ گیرد. تا هر وقت که فکر کنم برای استقلال مفید هستم بازی خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از پایان قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌ کند یا نه هم گفت: واقعیت این است که هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام. تا هر وقت که احساس کنم می‌ توانم بازی کنم برای استقلال بازی می‌ کنم و خیلی برایم مدت و زمان مهم نیست. چیزی که واضح است این است که حالا که به تیم محبوبم برگشته ام می‌خواهم قطعا با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

او در مورد مبلغ قراردادش هم گفت: اصلا برای من مسائل مالی مهم نیست. در استقلال چیزهای خوشحال کننده بیشتری وجود دارد و به همین دلیل من اصلا به مسائل مالی فکر هم نمی‌ کنم. همین که به تیم محبوبم برگشته ام برایم میلیاردها ارزش دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها