کد خبر: ۲۸۱۱۱۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۰۶ دی ۱۳۹۳
دروازه‌بان گسترش فولاد تبريز ادعا مي‌کند با انجام تمرينات منظم و اختصاصي به دنبال اثبات خود در نيم فصل دوم و کمک به فراز کمالوند است.
به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد که در نیم فصل اول نتوانست نتایج خوبی کسب کند به شدت به دنبال کسب امتیاز در نیم فصل دوم است و در این راه مهدی اسلامی مدعی است که می‌خواهد به تیمش کمک کند.

مهدی اسلامی در مورد نتایج نیم فصل اول تیمش به "ورزش سه"، گفت: به هرحال تیم ما با تغییرات زیادی همراه شد و برای به دست آوردن هماهنگی زمان زیادی را از دست دادیم. در ادامه تغییراتی نیز روی نیمکت داشتیم و اقای کمالوند با حضورشان باعث تغییر اساسی در نوع فوتبال گسترش شدند اما متاسفانه در امتیاز گرفتن ناموفق عمل کردیم و البته مطمئن هستم با تدابیر ایشان نیم فصل خوبی در انتظار گسترش خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم با تقویت و انجام تمرینات مورد نظر آقای کمالوند که از نظر دانش فنی یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کرده‌ام شرایط خوبی پیدا خواهد کرد و امیدوار هستم با نتیجه گیری در نیم فصل دوم رتبه‌ای تک رقمی نصیب گسترش شود.

اسلامی در مورد شرایط خودش در تیم گسترش گفت: در ابتدای فصل به صورت منظم در ترکیب تیم به میدان رفتم و شرایط خوبی داشتم اما با عدم نتیجه گیری گسترش شرایط من هم بد شد و در ادامه آن اتفاقات رخ داد. پست دروازه‌بانی شرایط خاصی دارد و از نظر روحی و روانی به شرایط خاصی نیاز دارد. از اینکه آقای کمالوند به من اعتماد داشتند و در هفته‌های پایانی هم به من میدان دادند ممنون هستم.

وی در ادامه افزود: به هیچ وجه از خودم راضی نیستم و مطمئن هستم بهتر از این می‌توانم در خدمت گسترش تبریز باشم و اکنون شرمنده آقای کمالوند هستم و این قول را به ایشان می‌دهم که در ادامه راه اگر به من اعتماد شود بهترین عملکردم را ارائه خواهم داد.

اسلامی در مورد اینکه باشگاه به دنبال دروازه‌بان دیگری نیز است، گفت: مطمئنا کادرفنی صلاح تیم را می‌خواهد اما همانطور که گفتم به دنبال این هستم تا با پیگیری و شدت بیشتر تمریناتم از شرمندگی آقای کمالوند در بیایم و ایشان را روسفید کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها