کد خبر: ۲۸۱۱۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۶ دی ۱۳۹۳
ملوان امروز ساعت 7 راهي کيش مي‌ شود تا اردوي 12 روزه خود را در آنجا سپري کند.
ایمان صادقی در مورد تعطیلی لیگ به "ورزش سه" گفت: با وجود اینکه آقای کریمی آمده این تعطیلات به نفعمان شده و به ما کمک می‌ کند چون می‌ توانیم عیب و ایرادمان را برطرف کنیم. فعلا نتوانستند بازیکن جذب کنند اگر این اتفاق بیفتد تیم تقویت می‌ شود. یک بازی تدارکاتی هم در کیش داریم که امیدوارم به ما کمک کند.

او نظرش را در مورد بازی تدارکاتی با شاهین چنین اینگونه بیان کرد: اگراین بازی تدارکاتی زمانی برگزار می‌ شد که بازیکنان جدید هم آمده بودند خیلی بهتر می‌ شد چون اینجوری بیشتر هماهنگ می‌ شدیم. فعلا که قرار است با شاهین کیش بازی کنیم. البته شاید با استقلال‌خوزستان هم بازی کنیم.

گلر ملوان نظرش را در مورد عملکردش در نیم فصل اول اینگونه بیان کرد: از عملکرد خودم راضی بودم. 6، 7 بازی که مصدوم بودم و به غیر از یکی، دو بازی فکر می‌ کنم در سایر بازی ها خوب بودم ولی در این رابطه باید نظر مربی گلرها را بپرسید.

صادقی در پایان در مورد نگرانی هواداران نسبت به سقوط احتمالی ملوان افزود: برای اینکه آنها از نگرانی دربیایند مدیرعامل باشگاه باید یک قولی بدهد من که نمی‌ توانم قولی بدهم تنها کاری که ما می‌ توانیم بکنیم سعی و تلاش در زمین فوتبال است تا نگذاریم تیم به لیگ یک برود. تا آن موقع که در این تیم باشیم تمام توانمان را می‌ گذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها