کد خبر: ۲۸۱۰۹۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۶ دی ۱۳۹۳
علي لطيفي که تا دو هفته پيش دستيار حميد استيلي در راه‌آهن بود امروز اولين جلسه تمرين با بازيکنان را زيرنظر گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌ شود این مربی حکمی برای سرمربیگری دریافت نکرده، خود لطیفی می‌ گوید به صورت قطعی به عنوان سرمربی راه‌آهن برگزیده شده است. لطیفی در این باره گفت: امروز ما تمریناتمان را با 16،17 نفر از بازیکنان از سر گرفته ایم. 6، 7 بازیکن ما در تیم امید هستند، 2 نفر هم جدا شده اند مابقی بچه ها هم از بچه های امید از اول با ما بودند، هستند. شما اگر به استقلال و پرسپولیس هم توجه کرده باشید آنها هم با 10 بازیکن تمریناتشان را شروع کرده اند به هر حال در استارت دوباره تمرینات بعضی از بازیکنان به دلایل مختلف حضور ندارند.

وقتی از او سوال شد به طور قطعی هدایت راه‌آهن را در دست گرفته یا خیر پاسخ داد: بزرگ های تیم و بازیکنان به شدت من را قبول دارند، متقابلا من هم همین طور و همین قضیه کار را برای من راحت کرده است. خدا را شکر در طول نیم فصل اول کارایی من را دیدند. در ضمن فراموش نمی‌ کنم که آقای استیلی این فرصت را به من داد تا خودم را نشان دهم. حمیدخان استاد من است و وقتی از من از خواست به عنوان سرمربی کار را قبول کنم، قبول نکردم، اما با اصرار خودش و بازیکنان سرانجام این اتفاق رخ داد.

سرمربی موقت راه‌آهن درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی که رفته رفته حل خواهد شد، ما نیازمند کمک فدراسیون هستیم. آقای عابدینی هم که به جای آقای ابوالقاسمپور مسوولیت سرپرستی را قبول کردند، تمام تلاششان را می‌ کند تا بتوانند این مشکلات را حل کند.

لطیفی در مورد جدایی غلامی و آبشک نظرش را اینگونه بیان کرد: جدایی این دو برمی گردد به زمانی که حمیدخان استیلی خودش سرمربی بود و ما از قبل اطلاع داشتیم، غلامی به خاطر مسائل و مشکلاتی که داشت تصمیم گرفت جدا شود. البته ما در این پست بازیکن خوبی مثل امین منوچهری و علیپور داریم امین هم می‌ خواست جدا شود که به خاطر من ماند. البته اول به خاطر خودش، باشگاهش، آقای استیلی و سپس من در تیم ماند. این را هم بگویم که قرار نیست هیچ بازیکن دیگری از تیم ما جدا شود، همه بچه ها به من گفتند حالا که شما آمده اید دیگر قصد رفتن نداریم. آنها با مربیان مختلفی کار کرده اند اما از اینکه به من اعتقاد و اطمینان دارند خوشحال هستم ...

او در مورد رامین رضائیان بازیکن ملی‌پوش راه‌آهن هم گفت: رامین بازیکن بزرگی و دیده شدنش را مدیون شدنش را مدیون استیلی است. تغییر پستی که ما دادیم باعث شد او دیده شود و حقیقتا پیشرفت زیادی کرد. ما نیم فصل دوم به او نیاز داریم و قرار نیست رضاییان به جایی برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها