کد خبر: ۲۸۰۳۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۰۳ دی ۱۳۹۳
حسين فرکي سرمربي سپاهان در مصاحبه اي با ورزش سه اعلام کرد محمدرضا خلعتبري از لحاظ فني مي‌تواند به تيم‌ملي کمک کند و جايش در جام ملت هاي آسيا خالي است.
به گزارش598،محمدرضا خلعتبری در خصوص صحبت های سرمربی تیم باشگاهی اش و اینکه از سوی کی‌روش برای این مسابقات مهم دعوت نشده به "ورزش سه" گفت: حسین آقا و بقیه مربیان لیگ به من لطف دارند و من هم همیشه دوست داشتم دلیل این مساله را از قول آقای کی‌روش بدانم. اما در حال حاضر ترجیح می‌ دهم صحبت نکنم چون تیم‌ملی به آرامش نیاز دارد و باید در جام ملت های آسیا بهترین نتیجه را بگیرد. همیشه برای تیم‌ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌ کنم و در حال حاضر نمی‌ خواهم با حرف زدن حاشیه ای درست کنم.

او در خصوص شرایط سپاهان هم صحبت کرد: من بازیکن سپاهان هستم و با توجه به انتظاری که آقای فرکی از من و سایر بازیکنان دارد می‌ خواهم بهترین بازی ام را انجام دهم تا انتظارات سرمربی برآورده شود. تعطیلات لیگ به ضرر ما شد چون در اوج بودیم باید همانطور که آقای فرکی گفتند در این تعطیلات تیم را تقویت کنیم و حتما یک هافبک بگیریم. تیم ما برای قهرمانی بسته شده اما متاسفانه نویدکیا مصدوم شد و شجاع و حمودی را هم به خاطر سربازی از دست دادیم اما این تیم می‌ خواهد قهرمان شود و تمام تلاشمان را می‌ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها