کد خبر: ۲۸۰۲۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۳ دی ۱۳۹۳
کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد عنوان کرد که دوران جديدي در رئال شروع شده و بازيکنان تيم براي رقم زدن يک سال موفقيت آميز ديگر آماده هستند.

به گزارش 598، سپیدپوشان موفق شدند پس از 10 سال تلاش، بلاخره قهرمانی دهم خود را کسب کنند. همچنین رئال در 2014، قهرمان کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد و 22 بازی پیاپی است که این تیم موفق به کسب پیروزی شده است.

آنچلوتی در مصاحبه با سایت باشگاه رئال گفت:" فصل بسیار خوبی را سپری کردیم. با تلاش بی وقفه دستاوردهای مهمی کسب کردیم. همین دستاوردها، انگیزه های ویژه ای برای سال 2015 به وجود می‌آورد. در واقع 2014، شروع یک دوره ی جدید در رئال بود که در آینده باشگاه تاثیرگزار خواهد بود."

آنچلوتی ادامه داد:" پس از کسب دسیما خیلی خوشحال بودم زیرا با تلاش بسیار آن را به دست آوردیم و از سوی رئالی های سرتاسر جهان به ما انگیزه داده شد. ما مهم‌ترین جام را به دست آوردیم، چیزی که همه رویای آن را در سر دارند. من به تیم نمره ی خیلی بالایی از 10 می‌دهم زیرا آنها دسیما را به دست آوردند. من به رئالی های تمام جهان می‌گویم که پشت ما بایستند و از عشق و حمایتشان کم نکنند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها