کد خبر: ۲۸۰۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۰
"صراط" - در پی تماس "ابوذر - ع "یکی از اراذل معروف شهرستان  شهریار در ساعت 1.30 بامداد، وی در حالت مستی در حضور تعدادی دیگر از افراد معلوم الحال با قمه بصورت غافلگیرانه 2 ضربه عمیق به بدن مرتضی طالبی وارد و باعث می شود که به طرف انتهای شهرک و برای جلوگیری از ضربات بیشتر فرار کند که 50 متر جلوتر پدر شرور معروف با میلگرد راه جوان مضروب را سد کرده و شروع به وارد کردن ضربات متعدد به سر و صورت  وی می نماید . در این اثنا مجددا اشرار یاد شده خودشان را به پیکر نیمه جان مرتضی طالبی رسانده و با سنگدلی و در حالت مستی 2 ضربه عمیق دیگر از عقب به وی وارد می کنند و همراه با پدرشان متواری می شوند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی صراط ، متاسفانه به دلیل سرعت نزاع مورد نظر و خلوتی محل درگیری، مضروب با توجه به خونریزی شدید توسط خودروهای عبوری خود را به بیمارستان رسانده و ساعتی بعد به اتاق عمل منتقل می شود، اما متاسفانه علیرغم 3 جراحی ممتد و طولانی و یکبار ایست قلبی و احیاء 2 شوک، به دلیل عمق جراحت وارده به کما رفته و پس از 6 روز در نهایت دار فانی را وداع گفت.           
در طول مدت 6 روز به دلیل اینکه خانواده مقتول از جمله خانواده شهدای سرشناس و صاحب نام شهرستان  شهریار بودند بسیاری از مردم در بیمارستان حاضر شده و ضمن دعا و همدردی تقاضای پیگیری های لازم را از مسئولین داشتند. پس از مرگ وی در تشییع جنازه ای مثال زدنی که جمعیت بسیاری با خشم و ناراحتی فراوان و با محوریت حضور خانواده های معظم شهدا ، پیکر مرتضی طالبی در مقبره شهدای بهشت رضوان شهریار در جوار برادر شهیدش سید حسن سمائی به تیره تراب سپرده می شود.
اکنون خانواده های معظم شهدا و بزرگان محل و اهالی مساجد منطقه و تعداد زیادی از مردم با تجمع روزانه در مقابل منزل شهید طالبی در حال تهیه و تنظیم استشهادیه خطاب به مسئولین قضایی ، سیاسی و اتتظامی استان ضمن تاکید بر سابقه دار بودن شرور قاتل و پدرش که مشهود به فساد و نزاع متعدد بوده اند تقاضای رسیدگی فوری به قتل مذکور و تحرک بیشتر عوامل یاد شده در شناسایی و دستگیری قاتلین را دارند .
گفتنی است با وجود پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین محترم قضایی و امنیتی شهرستان متاسفانه پدر قاتل فراری و سنگدل با همراهی برخی از دوستان پسرش ضمن تهدید خانواده مقتول شایعات بسیاری را پیرامون ایستادگی در مقابل قانون و مخدوش کردن روند رسیدگی به این پرونده به طور گسترده مطرح کرده اند .
انتظار می رود مسئولین ذیربط با اقدام عاجل و به موقع ضمن جلوگیری از پایمال شدن حق قاتل متواری شده را دستگیر و هرچه سریعتر به سزای عمل خویش برسانند تا اذهان عمومی در این شهرستان با آرامش بیشتری همراه شود .





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها