کد خبر: ۲۸۰۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۰
سردار وحیدی در یادواره شهدای شمیرانات:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و خانواده شهدا و جانبازان در یک تراز بالای جهانی قرار دارد.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اولین یادواره شهدای شمیرانات که صبح امروز (پنج‌شنبه) در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: نکوداشت شهدا، نکوداشت بالاترین ارزش‌هاست و شهادت یک موهبت الهی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

وی افزود: شهادت یک موهبت برای جامعه نیز هست، جامعه‌ای که در آن شهادت نباشد و گرامی داشته داشته نشود یک جامعه مرده است.

وحیدی ادامه داد: اگر پیام‌ رسانی شهدای ما نباشد خون شهدا از بین می‌رود و این پیام رسانی توسط خانواده شهدا انجام می‌شود که برای جامعه بسیار مهم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید و خون شهید امنیت‌زا است، تصریح کرد: امنیت ملی ما با خون شهدا گره خورده است و این شهدا هستند که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان ما از یاد شهدا می‌ترسند و اگر یاد شهدا کم رنگ شود، بی تردید امنیت ملی ما به خطر می‌افتد و رشته‌ای اقتدار و عزت ما از هم می‌پاشد.

وحیدی با بیان اینکه شهدا تضمین کننده امنیت ما هستند، گفت: امنیت ملی ما در مرحله اول با سلاح و سخت افزار تامین نمی‌شود، بلکه این شهدا هستند که تضمین کننده امنیت ما هستند. البته سلاح هم به جای خود در این امر نقش دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: شهدا حق بزرگی بر عالم بشریت دارند و امروز اگر هر مبارزه‌ای علیه ظلم صورت می‌گیرد و بیداری اسلامی را شاهدیم و مردم دنیای اسلام نهراسیده در میدان مبارزه وارد می‌شوند و دیکتاورها را سرنگون می‌کنند به برکت خون شهدا است.

وحیدی ادامه داد: بی‌شک بزرگترین یاری منجی عالم بشریت احساس شهادت طلبی است. دشمنان ما نادان و بی‌خردند و تصور می‌کنند با سر و صدا راه انداختن در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران و تهدید، در این جا کسی از آنها می‌ترسد در حالیکه جهاد در راه خدا آرزوی ما است.

وی تاکید کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و خانواده شهدا و جانبازان در یک تراز بالای جهانی قرار دارد و امروز با همین قدرت‌های آفریده شده از دل مفاهیم عمیق اسلامی آماده شکست دادن دشمنان خود و به ذلت، خواری و درماندگی کشاندن آنها هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تحریم‌ ایران از سوی مستکبران، اظهار داشت: آنها را ما را تحریم می‌کنند ولی دیر نیست روزی که همین‌ها به پای ملت ما بیفتند و درخواست بخشش کنند البته به خاطر مظالمان امروز‌شان به شدت ادب خواهند شد.

وحیدی در پایان تصریح کرد: ملت ما به رهبری امام خامنه‌ای که علم مبارزه علیه ظلم و ستم در جهان را به دست دارند دشمنان را به ذلت خواهند کشید و نیروهای مسلح ما آمده‌اند تا مقتدرانه نشان دهند که قدرت در دست کیست.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها