کد خبر: ۲۷۸۶۸۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از ایسنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه کمیته‌ رفع ابهام گزارش‌های مالی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی برگزار شد و نظیر این جلسات تخصصی تا برگزاری مجمع خواهیم داشت. اعضا متفق القول به این نتیجه‌ رسیدند که مدیریت راهبردی این کمیته‌ و سخنگوی آن امیر عابدینی باشد. دبیر کمیته‌ هم آقای بهرامی شدند. بنابراین هر گونه اظهارنظری درباره برنامه‌ها و نتایج جلسات بر عهده آنهاست.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به عدم تصویب آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال در مجمع می‌شود، گفت: آیین‌نامه انضباطی باید به تصویب مجمع برسد و آقای رفیعی در برنامه «90» درست می‌گفتند که نباید صرفا به امضای هیات رییسه برسد.

وی همچنین درباره تعداد ناظران مجمع نیز گفت: ناظران مجمع بر خلاف شایعات به وجود آمده شش نفر نیستند، بلکه سه نفر هستند. سه نفر ناظر شامل درودگر، ایرانمنش و غفاری و سه نفر دیگر شمارندگان آرا هستند. بنابراین اگر بیش از سه امضا پای صورت جلسه مجمع وجود دارد به این خاطر است.

عضو هیات رییسه فدراسیون با بیان این که بارها از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم عنوان موقت بر روی کمیته‌ فنی و مدیریت آن نباشد، گفت: عنوان موقت کمیته‌ فنی و مسئولان آن درست نیست. چه سرپرست موقت، چه کمیته‌ موقت و چه مربی موقت درست نیست. بارها از رییس فدراسیون درخواست ‌کرده‌ایم که عناوین موقتی در کوتاه مدت باشد و خیلی زود تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد. این که یک سال این کار به طول انجامد درست نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها