کد خبر: ۲۷۸۴۷۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۷     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
مهرزاد خلیلیان به "ورزش سه" گفت: خلعتبری، هادی عقیلی و محرم نویدکیا از بهترین بازیکنان لیگ ایران در نیم فصل اول بودند اما گاهی سرمربی تیم‌ملی تصمیم هایی می‌ گیرد که به نفع تیمش آن را می‌ داند. به همین دلیل بهتر است که در تصمیم کارلوس کی‌روش ما دخالت نکنیم.

او ادامه داد: خلعتبری از نخبه های فوتبال ایران است. او بسیار باهوش است و به خوبی می‌ تواند به تیم‌ملی کمک کند. البته در دوره پیش هم که بازیکنی مثل مهدی شریفی به تیم‌ملی دعوت نشد هم من همین حرف ها را زدم. البته خوشحالیم که سپاهان الان 4 نماینده در تیم‌ملی دارد.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه چه زمانی با آندرانیک تیموریان وارد مذاکره می‌ شود هم گفت: ما منتظر هستیم که آندو رضایتنامه اش را از باشگاه استقلال بگیرد. من خودم هر روز می‌ شنوم که یک روز دیگر رضایتنامه او صادر می‌ شود ولی ظاهرا نه باشگاه استقلال و نه خود آندو تصمیمی برای جدایی دارند.

خلیلیان در پایان گفت: آندو یکی از بهترین بازیکنان آسیا هست و طبیعی است که هر مربی ای دوست داشته باشد او را در اختیار داشته باشد. ما هم او را می‌ خواهیم اما صددرصد اصول حرفه ای را در جذب آندو رعایت می‌ کنیم. به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهرزاد خلیلیان درباره جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: امروز درباره بودجه سال 92 و 93 صحبت کردیم و باید بگویم که با تلاش آقایان سهمیه ایران در آسیا 3+1 است و البته هدف ما قهرمانی جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیاست اما چیزی که من در این جلسه گفتم این است که اراده‌ای برای قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا نیست و باید این مسئله را از همه چه در سطح فدراسیون و چه در سطح سازمان لیگ بخواهیم.

وی ادامه داد: البته ما به همراه عربستان،‌کره جنوبی و ژاپن سهمیه 3+1 داریم و این نشان می‌دهد که سهمیه رقابت را از دست ندادیم اما در سهمیه پیروزی عقب هستیم و یا تیم‌های عربی یا شرق آسیا و استرالیا قهرمان آسیا می‌شوند و هدف سازمان لیگ هم بحث ارتقاء کیفی بود البته امروز درباره قراردادها،‌مالیات‌ها و ... صحبت کردیم و قرار است در جلسه بعد از کارشناسی تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره بحث کارت پایان خدمت بازیکنان هم اظهار داشت: تاج در این جلسه گلایه‌های زیادی داشت اما تا حد زیادی هم به فوتبال کمک شد چراکه نزدیک بود شوک عظیمی به فوتبال وارد شود البته سازمان لیگ در این زمینه موفق بوده هر چند که خود ما زخم‌خورده هستیم اما پرونده این مسائل هنوز مفتوح است و امیدوارم مقامات با قانون جدیدی که گذاشته شده اجازه دهند بازیکنان سربازی‌شان را بخرند.

وی درباره وضعیت باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: تاج از مسئولان در این زمینه گلایه داشت که باید از خصوصی‌سازی حمایت کنند اما ما فقط در شعار حرف از خصوصی‌سازی می‌زنیم اما در عمل چیزی نمی‌بینیم ما باید الگویی مثل ترکیه داشته باشیم چرا که آینده فوتبال دنیا در گرو خصوصی‌سازی باشگاه‌هاست.

خلیلیان در پایان هم اظهار داشت: درباره تیموریان نمی‌توانم بگویم وضعیت چیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها