کد خبر: ۲۷۸۳۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
قرار است سری دوم سریال «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام ساخته شود که من هم در آن بازی خواهم کرد.
«کمند امیر سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی و تمرین برای اجرای نمایشی با نام فعلی «تو خفه می شی یا من» به نویسندگی بهاره رهنما و کارگردانی داود بنی اردلان هستم که قرار است از 26 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه رود.

وی ادامه داد: این اثر دو پرسوناژ دارد که یکی را من و دیگری را بهاره رهنما بازی می‌کند. قصه دو دوست است که در خلال زندگی شان برای یکی از این دو مشکلی پیش می آید.

بازیگر سریال «هوش سیاه» اظهار داشت: من در نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» هم با بهاره رهنما هم بازی بودم و برای قلم و فضایی که ایشان می نویسند احترام خاصی قائلم، در این قصه هم مثل سایر آثارشان فضایی زنانه را روایت می‌کند.

این بازیگر افزود: در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و هم چنین در سری دوم سریال «بی‌قرار» ساخته فلورا سام نیز قرار است بازی کنم که سری اول آن سال گذشته پخش شد.

وی اظهارداشت: فضای سریال «بی‌قرار» خانوادگی است و این حضور و همبستگی به همراه ماجراهایی که اتفاق می‌افتد، برای من جذاب است.

به گزارش فارس امیرسلیمانی در سریال هایی چون: همسایه ها، شوخی کردم، ویلای من، ملکوت، توطئه فامیلی، دزد و پلیس، فاخته و ... نیز به ایفای نقش پرداخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها