کد خبر: ۲۷۸۲۲۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،انصاری در مورد برد مقابل پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: بازی با پرسپولیس خیلی حیاتی بود. قبل از تعطیلات به این 3 امتیاز نیاز داشتیم. خدا را شکر توانستیم به این مهم برسیم.

او در مورد اشتباهات سوشا و اینکه در باخت پرسپولیس مقصر بود نظرش را اینگونه بیان کرد: بهترین گلرهای دنیا هم اشتباه می‌ کنند من یک سال کنار او کار کرده ام و می‌ دانم که توانایی های فنی بالایی دارد. نباید یک ایستاده راجع به او قضاوت کرد.

وقتی از این بازیکن در مورد عملکرد خوب فولاد در حالی با کمبود بازیکن مواجه هستند سوال شد پاسخ داد: این مربوط می‌ شود به کار آکادمیک باشگاه فولاد ما در این چند ساله تاکید زیادی روی تیم های پایه داشته ایم به همین خاطر تیممان به فرد متکی نیست همچنین توانایی های فنی اسکوچیچ هم خیلی بالا است.

مهاجم فولاد در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس گفت: من دقیقا نمی‌ دانم نامه نگاری شد یا نه و در جریان این قضیه نیستم. فعلا که در خدمت فولادم باید ببینم در ادامه قسمت چه می‌ شود.

انصاری در مورد دعوت نشدن به تیم‌ملی برای اردوی آفریقا افزود: آرزوی هر فوتبالیستی پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است. به هر حال چشم هایی هستند که مرا ببینند. در اینجا جا دارد از هواداران که ما را یک نیم فصل حمایت کردند تشکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها