کد خبر: ۲۷۸۲۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن بعد از یک نیم فصل خوب در سایپا، یکی از معدود مصاحبه های خود را با ما انجام داد و درباره عدم حضورش در تیم‌ملی صحبت کرد. میداوودی گفت: در بازی با پدیده آقایان آقاجانیان و علی کریمی در ورزشگاه حضور داشتند و بچه های ما که روی سکو بودند دیدند که وقتی من آن پاس گل را به زینالی دادم، آقای مارکار بلند شد و برای من دست زد.

تمرینات اختصاصی
خدا را شکر نیم فصل خوبی را با سایپا سپری کردم اما از امروز دوباره تمرینات اختصاصی ام را شروع کردم چون اگر قرار باشد بیشتر از یکی، دو تعطیل باشم و تمرین نکنم بعد دوباره شروع تمرینات برایم سخت می‌شود، این چند ساله همیشه سعی کرده ام بیشتر از چند روز به خودم استراحت ندهم.

شروع خوبی نداشتم
نیم فصل اول برای من بد نبود هر چند که می‌ توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم، اول فصل شرایط بدنی ام خوب نبود اما رفته رفته بهتر شده ام آقای جلالی هم تمرینات اضافه تری به من داد که من در هفته ششم و هفتم توانستم جایگاه خودم را در ترکیب اصلی پیدا کنم و فکر می‌ کنم توانستم بازی های خوبی برای سایپا انجام بدهم. هر چند که امیدوارم ما در نیم فصل دوم کمتر امتیاز از دست بدهیم و بتوانیم سهمیه آسیایی را برای سایپا بدست بیاوریم.

تعطیلات خوب برای سایپا
من فکر می‌ کنم این تعطیلات 50 روزه به نفع سایپا تمام شود چون ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم. مثل زینالی، شاه علی، اردانی که می‌ توانند در این فرصت خودشان را به شرایط آرمانی برسانند.

باید 10 گل می‌ زدم
من از 17 بازی سایپا در لیگ در 11 بازی حضور داشتم و توانسته ام 4 برد، یک پنالتی و 7 پاس گل برای سایپا بگیرم. قبول دارم که کم گل زدم، وقتی با خودم تنهایی فکر می‌ کنم موقعیت های زیادی را از دست داده ام، تا حالا باید حداقل 10 گله باشم. متاسفانه موقعیت هایی پیش آمد که نتوانستم استفاده کنم مثل بازی تراکتور، دیدار سپاهان شاید آن تمرکز لازم را نداشتم. اما قطعا در نیم فصل دوم بیشتر روی خودم کار می‌ کنم که بتوانم بیشتر برای تیمم گل بزنم.

جوانگرایی در سایپا
سایپا در این فصل جوانگرایی کرد و بازیکنانی مثل ترابی، قلی زاده، رحمانی، اخباری و زاهدی جوان های آینده داری هستند که در ترکیب سایپا بسیار خوش درخشیدند. با توجه به اینکه خیلی از آنها تجربه لازم برای حضور در لیگ را نداشتند و اکثرا بازیکنان امید و جوانان بودند من فکر می‌ کنم جایگاه ششم جدول برای نیم فصل برای سایپا خوب باشد. اما مثلا اگر بخواهم دیدار پیکان را مثال بزنم، ما می‌ توانستیم این دیدار را ببریم. اما هنوز ناامید نیستم چون ما هنوز 13 بازی تا انتهای لیگ زمان داریم و می‌ توانیم سایپا را آسیایی کنیم.

عکس صفحه اجتماعی
میداوودی در صفحه اجتماعی خودش عکس روی جلدی از روزنامه استقلال جوان را کار کرده که روی آن نوشته شده است: «واویلا واویلا میداوودی» وقتی راجع به علت استفاده او از این عکس سوال کردیم میلاد پاسخ داد که؛ این عکس مربوط به تیتر استقلال جوان بود زمانی که من در استقلال جوان بازی می‌ کردم و با پیراهن این تیم به سپاهان گل زدم. بعد از آنکه من در سایپا موفق شدم به پرسپولیس گل بزنم این عکس را گذاشتم.

آرامش خوبی در سایپا دارم
الان آرامش خیلی خوبی در سایپا دارم، واقعا این تیم حاشیه هایش بسیار کم است و می‌ توانم بگویم اصلا حاشیه ندارد اما به هر حال بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند، همیشه آن هیاهو و هواداران زیاد در ذهنشان باقی می‌ ماند. امسال که هیچ بحثی از حضور من در استقلال به میان نیامده امسال هم من با سایپا قرارداد دارم تا ببینیم انشاالله فصل بعد چه اتفاقی می‌ افتد.

فکر می‌ کردم به تیم‌ملی دعوت شوم
فکر می‌ کنم این لیست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام ملت هاست و من واقعا متعجب شدم که به تیم‌ملی دعوت نشدم. چون 3، 4 بازی آقای کریمی در ورزشگاه حضور داشت مثل بازی پرسپولیس که من دقیقه 60 به میدان آمدم و دقیقه 62 گل زدم و عالی بازی کردم و یا دیدار با تراکتور البته من با خود هیچ صحبتی نکرده بودم اما به عنوان کسی که از زمان تیم‌ملی امید، ملی‌پوش بوده ام قطعا همیشه دوست دارم که در اردوها حاضر باشم و فکر می‌ کنم نیم فصل خوبی هم با سایپا داشته ام. درست است کم گل زده ام اما تاثیرگذاری خوبی در این تیم داشته ام.

آقاجانیان ایستاده برایم دست زد
آقایان آقاجانیان و کریمی در دیدار پدیده در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر بودند و روی سکوها بودند وقتی من آن پاس گل را به زینالی دادم دوستان من که روی سکو بودند گفتند آقاجانیان از جایش بلند شد و برایت دست زد. نمی‌ توانم بگویم که چون در سایپا بودم بازی هایم دیده نشده چون سه، چهار بازی آقای کریمی در استادیوم حاضر بود. بعد از جام‌جهانی من انتظار داشتم که حداقل بتوانم در جام ملت ها حاضر باشم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سایپا را آسیایی می‌ کنم
برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌ کنم و امیدوارم که نیم فصل دوم نتایج خوبی با سایپا بگیریم، از مسوولین کادرفنی این تیم متشکرم به خاظر اینکه یکی، دو فصل که شرایط خوبی نداشتم توانستم یک نیم فصل خوب را در سایپا سپری کنم و تمام تلاشم را انجام خواهم داد که سایپا در نیم فصل دوم جواز حضور در آسیا را کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها