کد خبر: ۲۷۸۱۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،اسدی در این مدت سکوت کرده بود و در خصوص شرایط تیم صحبتی نکرد. اما بعد از باخت به سپاهان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

نباید سیزدهم باشیم
شرایط گسترش در جدول خوب نیست و بعد از چند بازی دوباره شرایط سابق را داریم اما باید خودمان را بالا بکشیم چون جایگاه تیم مان اینجا نیست و اینقدر با تیم های دیگر اختلاف نداریم. ما نباید در جدول سیزدهم باشیم چون تیم مان خوب است و با حضور آقا فراز بهتر هم شده اما در بازی ها نباید اشتباه کنیم.

با ادامه اشتباهات کاندیدای سقوط می شویم
مشکل تیم ما روحی نیست و اتفاقا کادر فنی روی مسائل روحی و روانی خیلی کار کردند اما باید در نیم فصل دوم اشتباهات را کمتر کنیم. واقعا اشتباهات فردی در نیم فصل اول گسترش را اذیت کرد. این اشتباهات خیلی زیاد بود و باید بگویم تمام بچه ها اشتباه کردند. ما نباید این اشتباهات را تکرار کنیم چون با ادامه این شرایط کاندیدای سقوط در پایان فصل می شود!

کمالوند می تواند تیم را جمع و جور کند
آقای کمالوند می تواند تیم را جمع و جور کند و نباید اختلاف ما با تیم های دیگر طوری باشد که از سپاهان 4 گل بخوریم. ما جلوی پرسپولیس 2 بر یک عقب افتادیم اما گل زدیم. وقتی جلوی سپاهان در همان دقیقه یک بازی گل خوردیم روحیه تیمی مان بهم ریخت و روی اشتباهات دیگر باز هم گل خوردیم. برای این بازی 2 تا از بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم.

دور برگشت سخت تر است
بازی های دور برگشت خیلی سخت تر است اما چون بیشتر بازی هایمان در خانه انجام می شود می توانیم امتیازات را بگیریم. نباید بازی های خانگی را از دست بدهیم و اگر این امتیازات را بگیریم مشکلی پیش نمی آید.

جلوی استقلال خوزستان نباید گل می خوردیم
مشکلات خط دفاعی هم در نیم فصل دوم بهتر می شود و با آمدن سید محسن حسینی که قبلا هم با کمالوند بازی کرده بهتر می توانیم عمل کنیم. اشتباهات خط دفاعی ربطی به قد بلندی و کوتاهی ندارد و اگر در بازی با استقلال خوزستان مدافع ما سر جایش می ایستاد هیچوقت توپ گل نمی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها