کد خبر: ۲۷۷۸۲۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۲     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،امیری در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی بود، راه‌آهنی ها هم برای برد به میدان آمده بودند، با توجه به اینکه نیم فصل را به واگذار کرده بودیم. با همان ذهنیت وارد زمین شدیم و کمی با ترس وارد زمین شدیم. در نهایت بازی پایاپایی بود اما در بعضی از دقایق ما تیم برتر میدان بودیم.

او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: ایمان مبعلی از سمت راست ضربه کرنر را به سمت دروازه فرستاد سپس ضربه پورعلی‌گنجی روی تیر 2 آمد و در شش قدم جلوی پای من افتاد که آن توپ را وارد دروازه کردم.

بازیکن نفت در مورد 4 گله شدنش نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر می‌ کنم که روند رو به رشدی داشتم و حتی اگر در چند بازی اخیر برای تیمم گلی به ثمر نرساندم تاثیرگذار بودم. برای من مهم نیست چه کسی گل بزند، مهم کسب 3 امتیاز برای تیم است.

او در مورد صدرنشینی نفت گفت: امیدوارم بعد از این 50 روز تعطیلی لیگ شخصیتی که تیم ما دارد حفظ شود، انشاالله در بازی های تدارکاتی بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. در تیم نفت یک عده جوان بی ادعا بازی کنند که فقط قصد اثبات خود را دارند و باد و هوای قهرمانی در سر ندارند.

امیری در پایان در مورد اینکه به دعوت شدن به تیم‌ملی امیدوار است یا خیر افزود: از لحاظ فنی تمام تلاش خودم را کرده ام اینکه دعوت شوم یا نه به دست تقدیر و خواست خدا برمی گردد، امیدوارم هر چه خیر است پیش آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها