کد خبر: ۲۷۷۷۸۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه" سرمربی فولاد درباره بازی گفت: ما تیم برتر میدان بودیم و باید در نیمه اول کار را تمام می‌ کردیم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد تا پرسپولیس بتواند گل خورده راجبران کند. با این حال خوشحالم که درنیمه دوم شرایط به سود ما تغییر کرد.

او درباره حسش بعد از دومین برد متوالی در ورزشگاه آزادی گفت: به تیمم افتخار می‌ کنم البته نه بخاطر این پیروزی بلکه به خاطر شش ماه سختی که گذراندیم. خوشحالم که این سختی با این برد شیرین به پایان رسید.

گل اول هدیه خدا به ما بود
به تیم خودم تبریک می گویم. در حال حاضر تیم ما بهتر از پرسپولیس است. به هواداران که در اینم 6 ماه بودند تبریک می گویم. یک تیم حقیقی و جوانمرد می تواند از این مشکلات عبور کند. من فکر می کنم گل اول هدیه خداوند به ما بود.2 شانس مسلم گلزنی داشتیم که می توانستیم باز هم گل بزنیم. نگرانی ما به خاطر ضربات ایستگاهی حریف بود.

7 بازیکن را از دست دادیم
در نیم فصل 7 بازیکن فیکس خودمان را از دست دادیم و به هر حال من به تفکرات تیم ها تبریک می گویم. من تابع قانون فدراسیون هستم و احترام می گذارم. به هر حال فدراسیون لطف کردند یک ساعت قبل از بازی با تراکتور مجوز بازی سعیدی را صادر کردند اما من قبول نکردم چون حرفه ای هستیم .

از قرعه کشی آسیا خبر ندارم
از قرعه کشی آسیا خبر ندارم و به بازیکنانم اجازه ندادم در مورد بازی های آسیایی صحبت کنند و امیدوارم در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها