کد خبر: ۲۷۷۶۱۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
گفت‌وگوی اختصاصی "ورزش سه"، با عبدالله ویسی را در زیر بخوانید:

هیچ محرومی نداریم
خدا را شکر هیچ محرومی نداریم و فقط محمدرضا مهدوی مصدوم است. با تمام قوا به دیدار استقلال می‌ رویم و امیدوار هستیم که بتوانیم در پایان بازی نتایج خوبی بگیریم. من امیدوارم که بتوانیم مثل بازی با گسترش فولاد در این بازی هم موفق باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

خدا را شکر که نتیجه همه بازی ها را می‌ دانیم
ما با استقلال آخرین بازی هفته هفدهم را برگزار می‌ کنیم و این خیلی خوب است که نتیجه همه بازی ها را می‌ دانیم و می‌ توانیم روی بازی تیممان برنامه ریزی کنیم. هدف ما این است که یک بازی زیبا انجام دهیم و من مطمئن هستم که با توجه به تماشاگران دو تیم، بازی دو تیم زیبا از آب درخواهد آمد.

مطمئنا نمی‌ بازیم
شک نکنید که ما در این بازی فقط برای پیروزی به میدان می‌ رویم. البته اگر بدانیم که رقیبانمان در انتهای جدول پیروز نشده اند شاید مساوی هم نتیجه بدی نباشد. اما اصلا برای دفاع کردن و گرفتن یک امتیاز وارد زمین نخواهیم شد. به تمام مردم قول می‌ دهم که استقلال‌خوزستان فردا بازنده بازی نیست.

شرایط دو تیم برعکس شده
در نیم فصل اول ما اوضاع خوبی نداشتیم و استقلال شرایطش خوب بود و حالا شرایط برعکس شده است. به هر حال افت برای هر تیمی پیش می‌آید ولی ما فراموش نمی‌ کنیم که برابر تیم بزرگی مثل استقلال بازی داریم. ما و بازیکنانمان باید بزرگ فکر کنند تا بتوانیم در پایان برنده بازی شویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها