کد خبر: ۲۷۷۶۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه" سرمربی ملوان بندرانزلی بعد از این تساوی مقابل خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط بازی حرف زد.

کریمی درباره این دیدار گفت: فوتبال بسیار عالی بود. دو تیم با توجه به تفکراتی که مربیانشان داشتند بازی خوبی را ارائه کردند و در نیمه دوم شاهد بازی خوبی بودیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه طی چند روز گذشته تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌اند و مستحق پیروزی در این دیدار بودند، گفت: ما استحقاق کسب برد را داشتیم. با توجه به تمریناتی که داشتیم خودم را برای این بازی آماده کرده بودم. این مسابقه می تواند نویدبخش روزهای خوب ما باشد. بچه ها در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم در نیم فصل دوم ملوانی به مراتب بهتر از نیم فصل اول را شاهد باشیم.

وی با تشریح شرایط تاکتیکی تیمش توضیح داد: ما در این بازی در دقایق پایانی گل زدیم.همه جا صبر تماشاگر کم شده است اما هواداران ملوان حمایت زیادی از ما انجام دادند. آنها دیدند ما پس از گل چقدر فشار آوردیم و تماشاگر هم در این مسائل ما را همراهی کرد. ملوان 40 سال است ملوان است و همه از آن شناخت دارند. هواداران هم در همه مسابقات این تیم را حمایت می کنند و دیدید این تماشاگر در این مسابقه هم چیزی کم نگذاشت و ملوان را حمایت کرد. من با هواداران ملوان صحبت کردم و آنها گفتند که مشکلاتی داشته اند. مثل اتوبوس شان که سیستم گرمایشی مناسبی نداشته است.صحبت می کنم مسولان شهرستان تلاش کنند تا این ها را مورد حمایت قرار بدهند.

کریمی با انتقاد از ریزش تماشاگران صبای قم گفت: چمن ورزشگاه را به هیات فوتبال و باشگاه صبا تبریک می گویم. صبا بنیادش توسط خود من در قم بنا نهاده شد. نمی دانم چرا هواداران قمی نمی آیند تا تیم را تشویق کنند. زمانی میانگین تماشاگر بالای 6 هزار نفر بود و باید صبا حمایت شود. صبا باید مورد حمایت قرار بگیرد.قسم می خورم امروز صبا فوتبال بازی کرد.این تیم مدیری دارد که فوتبالی است.

در حالی که پیش از حضور کریمی در ملوان صحبت از حضور او در ذوب‌آهن بود او درباره تصمیمش گفت: 40 روز وقت داشتم که به آن فکر کنم اما برای حضور در ملوان فقط 5 روز زمان داشتم.

وی در پایان گفت: اگر شد با حرف بازیکنان را آماده می کنم، اگر نشد با زور، نشد با چوب و یا با هر وسیله دیگری شده در مغزشان می‌کنم تا آماده شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها