کد خبر: ۲۷۷۵۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، بدون شک سرشناس‌ترین بازیکن برزیلی و البته موفق‌ترین آنها که در طی سال‌های گذشته در فوتبال ایران حضور داشته لوسیانو ادینهو است که بعد از درخشش در مس کرمان امسال هم لباس قرمز تراکتورسازی را بر تن کرده و تا این هفته هم صدرنشین مطلق جدول گلزنان لیگ است. از طرف دیگر در شرایطی که معمولاً بازیکنان برزیلی در فاز تهاجمی باکیفیت تر و شناخته شده‌تر هستند در ترکیب ذوب‌آهن هم بازیکنی مثل کارلوس سانتوس بازی می‌کند که بعد از یک‌سال حضور در فوتبال ایران کم کم خودش را با شرایط فوتبال ما وفق داده و در این چند هفته گذشته در لیست بهترین بازیکنان ذوب‌آهن قرار گرفته است.

سانتوس با زدن دو گل سرنوشت ساز نشان داده که خصلت برزیلی بودن خودش را حفظ کرده و علاوه بر تفکرات دفاعی به فکر گلزنی هم بوده است. اما نکته جالب بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن نبرد این دو هموطن در ساختار دفاعی نماینده اصفهان است که سانتوس باید راه‌های گلزنی را در مقابل ادینهو ببندد.

دوئل دو بازیکن برزیلی با کیفیت در فوتبال ایران و همزبان بودن آنها می‌تواند یکی از جذابیت‌های مهم بازی فردای ذوب‌آهن در شهر تبریز باشد که مطمئناً با توجه به پست بازی‌شان بارها و بارها با یکدیگر روبرو خواهند شد و باید دید که کدام بازیکن می‌تواند در پایان بازی حکم شکست هموطنش را امضا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها