کد خبر: ۲۷۷۵۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، مرزبان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

از حیثیت فوتبال مان دفاع کردیم
اگر ما بتوانیم برای ادامه کار بازیکن بگیریم به رده سوم جدول صعود می کنیم.واقعیت این است که ما در هفته های اخیر به خاطر فشردگی بازی های لیگ و جام حذفی مدام پرواز داشتیم و این مساله خیلی ما را تحت فشار قرارداد. ما سعی کردیم تیم مان را در جام حذفی راهی فینال کنیم اما با وجود نبود 2 مدافع وسط مان باز هم خیلی خوب کار کردیم و از حیثیت فوتبالمان دفاع کردیم.

امتیازهای لیگ از نان شب واجب تر است
در حال حاضر بازی های لیگ برای ما از نان شب هم واجب تر است. ما نیاز به 3 امتیاز این دیدار داریم. تیم مسجدسلیمان نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است. آنها تیم سرسختی هستند و قصد دارند خودشان را به میانه های جدول برسانند.

با بازیکنان بزرگی صحبت کردیم
گفت و گوهایی با چند بازیکن بزرگ داشتیم اما تا زمان عقد قرارداد نمی توان اسمی از آنها ببرم. محمد مهدی نظری که تازه جذب کردیم را جزو 18 بازیکن قرار دادیم برای این دیدار تا از این بازیکن استفاده کنیم.

قرار نبود از پدیده جدا شوم
قبلا گفته بودم از لحاظ ذهنی و ساختاری به تیم امید می توانم کمک کنم اما بحث جدایی از پدیده برای من مطرح نیست. من از آن ادم هایی نیستم که از یک تیم جدا شوم و به تیم دیگر بروم.

تورنمنت چهارجانبه برگزار می کنیم
برنامه تیم را برای تمرینات به باشگاه ارائه دادم. از 19 دی تا 2 بهمن به اردو می رویم و 8 بازی تدارکاتی و یک تورنمنت چهارجانبه در ایران را در برنامه داریم.

دنبال کسب سهمیه هستیم
به دنبال کسب سهمیه آسیایی در نیم فصل دوم هستیم. اگر بتوانیم بازیکنان جدید را جذب کنیم می توانیم به رده سوم برسیم.

به عنایتی اجازه جدایی نمی دهم
به عنایتی اجازه جدایی نمی دهم. فقط می توانم همین را در این باره بگویم. سایر قضایا را نیز مردم در جریان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها