کد خبر: ۲۷۷۲۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
مصدوميت‌هاي متعدد ماريو گومز را آنقدر از فوتبال عقب انداخت که اين بازيکن حتي جام جهاني را هم از دست داد.
به گزارش پايگاه 598  به نقل از  "ورزش سه"، البته وی اخیرا در بازی‌های فیورنتینا حضور مستمری دارد و حتی بازوبند کاپیتانی را هم به بازو می‌بندد. در بازی قبلی این تیم ایتالیایی هم که به پیروزی 4 بر صفر مقابل کالیاری منجر شد، نخستین گلش در سری آ را به ثمر رساند.

او که به دلیل آسیب‌دیدگی ‌ران مجبور شد ماه‌ها از فوتبال دور باشد، گفت:" اوایل فصل جاری وضعیت خوبی نداشتم و با تیم هماهنگ نبودم. این اواخر احساس بهتری دارم و می‌دانستم پایم به گلزنی بازی می‌شود. شخصیتم طوری است که یا اصلا گل نمی‌زنم یا پیوسته گل می‌زنم. در شانزده ماه گذشته مدام در جستجوی خدای فوتبال بودم اما هنوز دچار استیصال نشده‌ام. آنچه اهمیت دارد این است که من احساس می‌کنم در آمادگی کامل بسر می‌برم و دیگر ترسی از مصدوم شدن ندارم."

این بازیکن 29 ساله از این فرصت برای تماشای عملکرد سایر فوتبالیست‌ها بهره برده بود و به همین دلیل به خوبی می‌تواند در مورد کاندیدهای نهایی انتخاب مرد سال فوتبال جهان صاحب‌نظر باشد:" رونالدو و مسی دو بازیکن و دو انسان فوق‌العاده هستند. ولی من برای مانوئل نویر بسیار آرزوی موفقیت دارم. او نه تنها یک سنگربان خاص است، بلکه اولین سنگربان دنیاست که من به عنوان مهاجم ار تماشای بازی‌اش واقعا لذت می‌برم. او حقیقتا یک پدیده است که استحقاق بیش از توپ طلا را دارد. آرزو می‌کنم آن را به دست بیاورد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها