کد خبر: ۲۷۷۲۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور به هنگام عصبانیت منتقدانش را به باد الفاظ نامناسب می‌گیرد و اگر بعد از عصبانیت صحبت‌های خود را مرور کند قطعا پشیمان می‌شود و انتظار ما از وی سعه صدر بیشتر در مقابل منتقدان است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نحوه برخورد رئیس جمهور با منتقدان خود، گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم که آقای رئیس‌جمهور هر جا که می‌خواهد سخنرانی کند یک لیوان آب خنک در کنار خود داشته باشد. چرا که ایشان وقتی عصبانی می‌شود کنترل از دستش خارج می‌شود و قطعا اگر پس از آن عصبانیت آرامش پیدا کند و مطالب خود را گوش داده‌ و یا بخواند از اظهارات خود پشیمان می‌شود.
 
وی افزود: آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد که دانشجویان حق دارند که انتقاد کنند و در همان جلسه به منتقدین پرخاش می‌کند که این رفتار وی هیچ همخوانی با وی ندارد.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌انتظار ما از یک رئیس قوه این است که سعه صدر بیشتری داشته باشد و فضا را برای انتقادات سازنده باز کند و البته منتقدان هم به این مسئله توجه دارند که انتقادات باید منصفانه و سازنده باشد.
 
طاهری خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که آقای رئیس جمهور خیلی زود از کوره در می‌رود و منتقدان خود را به باد پرخاش و الفاظ نامناسب می‌گیرد و دعا می‌کنیم که خدا به همه ما صبر بدهد و البته به آقای رئیس‌جمهور بیشتر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها