کد خبر: ۲۷۶۹۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۴     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
مطهری در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: تیممان خیلی خوب کار کرد و حق ما بود که بریم البته تماشاچیان حریف خیلی فشار آوردند. اما در کل پدیده موقعیت های زیادی نداشت. آنها فقط در وقت اضافه دوم موقعیت داشتند چون ما خسته شده بودیم. اگر باد آنقدر ما را اذیت نمی‌ کرد امکان داشت بازی در همان 90 دقیقه به پایان برسد.

او در مورد ضربه پنالتی که گل کرد ادامه داد: در تمرینات روی ضربات پنالتی ها خیلی کار می‌ کنیم. پنالتی زن اول ما پادوانی و پنالتی زن دوممان حسین ابراهیمی است اما غیر از این دو بقیه هم به خوبی این کار را انجام می‌ دهند و به عبارتی هم در نفت پنالتی زن هستند.

این بازیکن در مورد دیدار با ذوب‌آهن در فینال نظرش را اینگونه بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌ کرد که در فینال به چه تیمی بخوریم چون در هر صورت می‌ رویم که ببریم و قهرمان شویم. حالا این بازی یک خرداد برگزار می‌ شود تا آن موقع روی بازی های لیگ و آسیا تمرکز می‌کنیم.

مطهری در مورد دیدار با راه‌آهن افزود: بازی رفت خیلی بد به این تیم باختیم و زیاد آشنایی نداشتیم و خودمان را از پیش برنده می‌ دانستیم ولی این دفعه برای برد می‌ رویم و فقط برای 3 امتیاز می‌ جنگیم. اصلی ترین رقیب ما فعلا سپاهان است اگر ما یک باخت بیاوریم به رده چهارم می‌ رویم ولی نمی‌ گذاریم این اتفاق بیافتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها