کد خبر: ۲۷۶۹۹۰
زمان انتشار: ۲۳:۴۳     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
احسانی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: گزینه های هدایت تیم ملی زیاد است. اما هنوزاعضای کمیته به جمع بندی نهایی نرسیده اند. برای همین هم قرار شد آقای آیت الهی در این زمینه با آقای کفاشیان صحبت کند. یک عده در انتخاب مربی دخالت دارند و باعث شده که مشکلاتی در این زمینه به وجود بیاید.

وینگادا گزینه ما نبود

ما هم می دانیم که زمان به سرعت برای تیم ملی امید سپری می شود و به زودی این تیم باید در مسابقات مقدماتی المپیک حاضر شود. حقیقت این است که ما خودمان هم به این مسائل فکر می کنیم، اما آن کسانی که رای ها را وتو می کنند و بعد هم آن را تغییر می دهند باید به این مسائل فکر کنند. انتخاب وینگادا هم به ما مربوط نبود. یک سری مخالف و موافق بودند که در نهایت هم انتخاب نشد.

منصوریان و گل محمدی گزینه های مناسبی بودند

گزینه هایی مثل منصوریان و گل محمدی می توانستند برای تیم ملی امید مناسب باشند. آن زمان که آنها آزاد بودند و ما گفتیم که با آنها مذاکره کنند کسی به صحبت ما گوش نداد. حالا هم هر دوی این مربی ها در تیمهای خودشان موفق هستند و از لحاظ اخلاقی هم درست نیست که ما بخواهیم با آنها وارد مذاکره شویم. به هر حال انتخاب سرمربی امید پیچیدگی هایی دارد که امیدوارم به زودی حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها