کد خبر: ۲۷۶۹۷۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۱     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
ایوب ذوالفقاری در مورد شرایط حال حاضر تراکتورسازی و اینکه دلیل افتشان چیست به "ورزش سه" گفت.

از بعد از بازی با نفت بدشانسی به تیم ما رو کرد

در روزی که با نفت بازی داشتیم، دو بازیکن تا روز قبل در اردوی تیم‌ملی حضور داشتند. ادینهو به برزیل رفته بود، آل‌نعمه مصدوم و خالدشفیعی محروم بود. نفتی ها از این فرصت استفاده و خوب بازی کردند گلر باهوش آنها در نتیجه خیلی تاثیرگذار بود. از آن روز به بعد تیم ما روحیه اش را از دست داد در بازی با استقلال هم تا لحظه آخر پیروز میدان بودیم اما با بدشانسی بازی مساوی شد.

سربازها برگردند هیچ چیز نمی‌ خواهیم

بعد از تمام فشارهایی که متحمل شدیم، سه خرید خوبمان که جزو سربازهای لیگ بودند را از دست دادیم آنها دلشان می‌ خواست که به تراکتور کمک کنند ولی باطل شدن کارتشان باعث تضعیف روحیه هم خودشان شد و هم کل تیم شد. اگر این 3 سربازها بخشیده شوند ما اصلا به بازیکن دیگری نیاز نداریم اما فعلا که منتظر رای نظام وظیفه هستیم.

فقط لک مقصر نبود

بازی با فولاد در نوع خود عجیب و غریب بود، من فکر نمی‌ کردم بازیکنان جوان ما در نبود 5 مهره اصلی ما یعنی ایرانپوریان، کیانی، بیکای، احمدزاده و هاشمی آنقدر خوب کار کنند. درست است که ما نتیجه را باختیم اما واقعا خوب کار کردیم و روی گل هایی هم که خوردیم فقط حامد لک مقصر نبود بلکه مدافعان هم دخیل بودند.

دلیر بخشیده می‌ شود

درباره ماجرای کنار گذاشته شدن لک، دلیر و شیروند باید بگویم که کار لک در تیم ما تمام شده و یک گلر خارجی به جای او آورده ایم. شیروند هم فعلا از آمدن به سر تمرینات محروم است اما فکر کنم دلیر بخشیده شود.

نمی‌ خواهیم بازیکنی را اذیت کنیم

در مورد جدایی آل‌نعمه هم باید بگویم که این مدافع از لحاظ اخلاقی و فنی خوب بود ولی شرایط به نوعی پیش رفت که او مجبور به جدایی شد و به قول خودش گرفتاری خانوادگی دارد، او فکر می‌ کرد که اگر به اهواز برود برایش بهتر است. در همین رابطه با آقای خطیبی مذاکره کرد و نامه ای نوشت و درخواست جدایی داد. ما هم به او اجازه رفتن دادیم چون نمی‌ خواهیم هیچ فوتبالیستی در تیم ما اذیت شود.

هیات مدیره تلاش کرد نظمی را نگه دارد

آقای نظمی زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده بود اما بحث استعفایش به هیات مدیره را مطرح کرد، هیات مدیره تمام تلاشش را کرد تا آقای نظمی جدا نشود. او دوست داشت که در این مقطع از تیم برود، او دلش نمی‌ خواست که با این وضع کار کند بنابراین استعفا داد و با استعفایش موافقت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها