کد خبر: ۲۷۶۷۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، آندو هنوز هیچ خبری از رفتن یا ماندنش به کادرفنی و اعضای هیئت مدیره نداده است و همچنان هم حاضر نیست در تمرینات آبی ها حاضر شود. او در حالی از بعد از بازی با راه آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر در تمرینات استقلال شرکت نکرده که تیمش باید روز پنجشنبه در خوزستان به مصاف استقلال این شهر برود، بازی که پیروزی در آن می تواند برای امیر قلعه نویی و شاگردانش مهم باشد و با این شرایط بعید است که آندو بخواهد به میدان برود.

اما در حالی که اعضای هیئت مدیره استقلال ادعا می کنند که آندو به قولش عملکرد نکرده و شرایط ماندنش در استقلال را اعلام نکرده است، با این سرژیک تیموریان برادر او در گفتگو با ورزش تمام این شایعات را تکذیب می کند: اصلا قرارداد نبود ما نامه ای به باشگاه استقلال بزنیم. ما کوچکتر از آن هستیم که برای باشگاه بزرگی مثل استقلال شرط بگذاریم. همه چیز در قرارداد آندو مشخص است و نیازی به نامه زدن ما وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا آندو در استقلال می ماند یا نه هم گفت: الان نمی توانم حرفی در این باره بزنم. قرار است اعضای هیئت مدیره به ما ظرف یکی دو روزه آینده جواب بدهند و بعد از آن تکلیف روشن می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها