کد خبر: ۲۷۶۷۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،قربانی به "ورزش سه" گفت: صد در صد تیم از نبود مرفاوی صدمه می بینید ولی الان وقت حسرت خوردن نیست. همه باید به مهدی تاتار کمک کنند تا هرچه زودتر بتوانند با فضای حاکم در صبا هماهنگ شود. الان وظیفه بازیکنان بزرگ تر تیم این است که هرچه در توان دارند بگذارند تا تیم آسیب نبیند.

او ادامه داد: صبا تیم خیلی خوبی است و نتایج این تیم در نیم فصل اول اصلا شانسی نبوده است. من به آقای تارتار اطمینان می دهم که خیلی زودتر از چیزی که فکر کند روی کار سوار می شود چون این تیم هم بازیکنان با تجربه خوبی دارد و هم جوان هایی دارد که می توانند در راه موفقیت صبا کمک کنند.

مدافع صبا در باره این که تارتار همیشه در تیم هایی پایین جدولی مربیگری کرده و تجربه کار کردن در تیم های بالای جدول را ندارد هم گفت: من این که تارتار نمی تواند در صبا موفق شود را قبول ندارم. او مربی است که سال ها در لیگ برتر مربیگری کرده است و به همین دلیل شرایط موفقیت در این تیم را دارد. همه به تارتار کمک کنیم تا شرایط تیم در جدول رده بندی خوب بماند.

پیش از تارتار از علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان گزینه هدایت صبا برده می شد. قربانی در این باره هم گفت: همیشه وقتی یک مربی می رود گزینه های زیادی مطرح می شوند اما برای من چیزی که مهم است این است که هر کمکی که لازم باشد می کنم تا تارتار موفق باشد. البته من اول دوست دارم به باشگاه صبا کمک کنم و بعد از آن به موفقیت مهدی تاتار فکر می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها