کد خبر: ۲۷۶۶۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
لحظه به لحظه به اربعین نزدیک می‌شویم و بر تعداد زائران پیاده در مسیر کربلا افزوده می‌شود؛ این در حالیست که عده‌ای دانشجو با ابتکاری جالب از این رویداد به عنوان یک فرصت فرهنگی استفاده نمودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با نزدیک شدن اربعین و آماده شدن مردم براى حضور پرشور در پیاده روى کربلا، دانشجویان دانشگاه شاهد با عنوان «جاماندگان کربلا» و با توجه به فعالیت‌هاى گسترده گروه‌های معاند مبنى بر تفرقه افکنی بین مسلمانان شیعه و سنى، اقدام به جمع آورى سخنان رهبر انقلاب در محور وحدت شیعه و سنى و ارائه ترجمه آن به دو زبان عربى و انگلیسى نمودند.

گفتنی است این پوسترها قابلیت نصب روی کوله‌پشتی زائران را دارد.

سفارش و چاپ این طرح در ابتدا از قم و تهران و سپس توسط انبوهى از متقاضیان از سراسر کشور آغاز شد.

همچنین گفتنی است شور عشق حسینى همچنان در دل‌هاى مردم موج مى زند و حضور و فعالیت‌های خالصانه آن‌ها را در هرجایی که نامى از امام حسین(ع) باشد، می‌طلبد؛ برخی از انتشارات‌ها، تعداد زیادى از سفارشات چاپی در این خصوص را به صورت رایگان با نیت اهدا چاپ کردند؛ این طرح بانیانی هم داشته است و عده‌ای از مردم بعد از خبردار شدن از این طرح، مبالغی را در این راستا برای هزینه‌های چاپ اهدا نموده‌اند.

نمونه‌اى از این پوسترها ساعاتى پیش بر روى وسایل نقلیه‌ای که راهى مرز بودند قرار گرفت. این طرح همچنین در اختیار طلاب، دانشجویان، جانبازان، کارمندان و سایر اقشار شرکت کننده در این پیاده روی عظیم قرار گرفته است.

در ادامه، تصاویر مربوط به پوسترهای مذکور را می‌بینید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها